Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Jeg har sett denne filmen et par ganger for lenge siden. Den ble sendt på en av nrk kanalene. Den begynner med et stort bursdagsselskap for ei jente ca 16-17 år, med langt lyst hår. Det er en familie med masse penger og mange venner. Jeg tror jenta sniffer kokain, å så blir hun dårlig. Og en mannlig venn av familien tar henne med på toalettet og voldtar henne. Resten av filmen handler om at hun strever med og leve normalt og prøver og få denne mannen dømt for voldtekten. Noen som har sett denne filmen som vet hva den heter? Anonymous poster hash: cf7ba...b52
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Jeg har sett denne filmen et par ganger for lenge siden. Den ble sendt på en av nrk kanalene. Den begynner med et stort bursdagsselskap for ei jente ca 16-17 år, med langt lyst hår. Det er en familie med masse penger og mange venner. Jeg tror jenta sniffer kokain, å så blir hun dårlig. Og en mannlig venn av familien tar henne med på toalettet og voldtar henne. Resten av filmen handler om at hun strever med og leve normalt og prøver og få denne mannen dømt for voldtekten. Noen som har sett denne filmen som vet hva den heter? Anonymous poster hash: cf7ba...b52 Norsk film? Amerikansk? Anonymous poster hash: 32320...377
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Lurer på om det faktisk er engelsk. Eller britisk da. Anonymous poster hash: cf7ba...b52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå