Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Hva synes dere om kroppen til Britney fra 2007? Syns hun så bra ut igrunnen, men jeg er ca like "stor" nå og kunne aldri vist meg offentlig i undertøy :- ) hun uttalte selv at hun så tykk ut, hva mener du? Anonymous poster hash: 7484c...956
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Hva synes dere om kroppen til Britney fra 2007? Syns hun så bra ut igrunnen, men jeg er ca like "stor" nå og kunne aldri vist meg offentlig i undertøy :- ) hun uttalte selv at hun så tykk ut, hva mener du? Anonymous poster hash: 7484c...956 http://www.minmote.no/#!/artikkel/23302697/kommer-til-norge-sjekk-britneys-ikoniske-undertoeysantrekk glemte link. Anonymous poster hash: 7484c...956
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Ho er fin, men Britney er vant med en trent kropp i størrelse 34 som er levebrøet hennes. For henne er det nok annerledes. Tviler på at hun er større enn størrelse 36-38 der, men ikke så trent som hun ellers er. Når det er sangt syns jeg det er dårlig dømmekraft fra hennes side å si det om kroppen sin når den var "normal". Hun burde ordlagt seg på en annen måte. Anonymous poster hash: d04d4...b26
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Med mindre man er topptrent og stram så bør man vel ikke danse rundt i paljettundertøy. Samme om man er str 34 eller 40, men om man er litt dvask og "valker" tyter litt ut over kantene på bikinien så bør man enten ha klær som passer (dvs minst en str større), eller gjøre seg akkurat like sexy med litt MER klær. Britney hadde langt kulere sceneantrekk før fordi de var spennende, med masse smykker overalt, en slange på skuldrene eller lignende. Når hun gjorde come back etter skandalene så var det rett inn i kjedelig undertøy og ingenting mer, noe som gjorde det ekstra tydelig at hun har født to barn og hatt lange perioder uten trening. I blame the management. Anonymous poster hash: c7fa8...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå