Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 På venterom sykehus etc. Folk som drar snørr. (Skikkelig TREKKER INN) Folk som spiser nøtter med åpen munn og smatter og jevnlig børster av hendene så det drysser på naboen. Folk som filer negler. (Støver skikkelig) Disse sitter nå og venter sammen med meg og jeg tenker, er dette normalt? Synes det er ekkelt. Anonymous poster hash: fd635...476
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Folk som drar snørr. (Skikkelig TREKKER INN)ÆSJ, ekkelt! De kan heller hente seg et papir og snyte seg. Folk som spiser nøtter med åpen munn og smatter og jevnlig børster av hendene så det drysser på naboen. Æsj det også.. Folk som filer negler. (Støver skikkelig) Merkelig oppførsel, men ville ikke plagd meg like mye som de andre tingene. Dessverre, når man er i et venterom må man bare tåle at det er mange ekle mennesker der.. Vær glad for at ikke du er sånn Anonymous poster hash: 622ae...b0a
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 På venterom sykehus etc. Folk som drar snørr. (Skikkelig TREKKER INN) Folk som spiser nøtter med åpen munn og smatter og jevnlig børster av hendene så det drysser på naboen. Folk som filer negler. (Støver skikkelig) Disse sitter nå og venter sammen med meg og jeg tenker, er dette normalt? Synes det er ekkelt. Anonymous poster hash: fd635...476 Ja, ekkelt. Jeg var i en badstu med dattra min på 5 år. Der var det damer som: Lå naken i fødestilling på benken UTEN håndkle. Spiste appelsin naken Klaska badedrakten i veggen Ikke ok, noen eieer ikke sosiale antenner. Anonymous poster hash: 2337c...24a
Iiiiik Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Jeg synes neglefiling er eklere enn å dra snørr. Fingre og negler er jo ofte fulle av bakterier og skitt, trenger ikke å støve det rundt på meg. Sånn full kroppspleie i dusjen på treningssenter eller å bruke en felles badstu som ens egen, vitner om manglende respekt for andre.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Jeg lar meg stadig sjokkere. Men hun med nøttene var verst for hun satt ved siden av meg. Det dryssa chillinøttstøv over meg. Man børster ikke matrester på folk på et venterom. Anonymous poster hash: fd635...476
the amazing spidermamma Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Brrr! Eller folk som tar intimbarberingen i garderobedusjen. Eller klipper negler på toget, så neglene spretter rundt overalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå