Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 http://m.side3.no/vitenskap/--nett-troll-er-psykopater/8490728.html Anonymous poster hash: 2ddf5...cfb
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Nei. Man kan finne psykopater blant nettroll. Alle nettroll er ikke psykopater. Anonymous poster hash: f9e21...f27
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Nei. Man kan finne psykopater blant nettroll. Alle nettroll er ikke psykopater. Anonymous poster hash: f9e21...f27 Nei. De er psykopater. Anonymous poster hash: 67584...ec7
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Nei. Man kan finne psykopater blant nettroll. Alle nettroll er ikke psykopater. Anonymous poster hash: f9e21...f27 Nei. De er psykopater. Anonymous poster hash: 67584...ec7 Nei. Les artikkelen din en gang til du. Anonymous poster hash: f9e21...f27
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Nei. Man kan finne psykopater blant nettroll. Alle nettroll er ikke psykopater. Anonymous poster hash: f9e21...f27 Nei. De er psykopater. Anonymous poster hash: 67584...ec7 Nei. Les artikkelen din en gang til du. Anonymous poster hash: f9e21...f27 Min artikkel? Kanskje lese anonymkodene en gang til? Anonymous poster hash: 67584...ec7
the amazing spidermamma Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Jeg vet ikke om det er særlig betryggende at de er like ufyselige i virkeligheten som på nett. Men litt interessant var det jo! Jeg så på en svensk nettside mot rasisme at de hadde begynt å ringe til mammaene (!) til de verste trollene altså til folk som kom med direkte trusler og oppfordret til vold. Det er nok en diskuterer praksis, men synes det var litt kult likevel.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Tror dere på alt som blir lakt fram ? Anonymous poster hash: ecefc...6a1
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 En smule forskjell på de som lager falske scenareoer her og de som truer kvinnelige debatanter med voldtekt. Anonymous poster hash: beba3...8d0
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 En smule forskjell på de som lager falske scenareoer her og de som truer kvinnelige debatanter med voldtekt. Anonymous poster hash: beba3...8d0 Men kanskje bare en gradsforskjell siden det er mange her på forumet som helt tydelig går bevisst inn for å såre de som er i en vanskelig livssituasjon. Og ikke bare det, det er ofte verst med de som har det aller verst. Det vil jeg tro er veldig nært å være psykopat. Jeg tror vi skal være forsiktig med å bagatellisere noe av det som skjer også her på forumet! Anonymous poster hash: f8526...958
mamma_til_gutt Skrevet 26. september 2014 #10 Skrevet 26. september 2014 Ikke overraskende. Det kreves en særskilt type menneske for å glede seg over andres smerte.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #11 Skrevet 26. september 2014 Det har jo vært episoder her på forumet og som ikke har vært så veldig trivelige, hvor folk har blitt forfulgt og truet irl etter at noen har funnet ut hvem de er. Så det er nok ikke bare snille damer her inne heller. Anonymous poster hash: a6d23...9b4
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #12 Skrevet 26. september 2014 Nei. Man kan finne psykopater blant nettroll. Alle nettroll er ikke psykopater. Anonymous poster hash: f9e21...f27 Nei. De er psykopater. Anonymous poster hash: 67584...ec7 Nei. Les artikkelen din en gang til du. Anonymous poster hash: f9e21...f27 Min artikkel? Kanskje lese anonymkodene en gang til? Anonymous poster hash: 67584...ec7 Nei, uff. Tok jeg feil? Uansett, les artikkelen. Les forskningen, ikke bare tabloide sammendrag. Alle troll er ikke psykopater. Anonymous poster hash: f9e21...f27
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #13 Skrevet 26. september 2014 Nei. Du mener at de i tillegg til å trolle på nett mishandler dyr, mangler empati, utnytter andre for f.eks penger, osv? Du skjønner det at mennesker ikke kan være psykopater på nett, og noen andre i virkeligheten? De er i så fall psykopater utenfor nettet og - og det tror jeg ikke på for fem øre at nettroll er. Anonymous poster hash: 57c2c...4ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå