Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Hei Jeg har aldri stilt spm her inne før, men nå må jeg bare, for jeg holder på å bli gal. Ikke sikkert at dere kan svare meg, men håper på noe som helst svar, som kan få meg til å ikke bekymre meg eller bekymre meg enda mer Jeg har prøvd å Google også, men får mest treff på sammenheng med graviditet etc.. Jeg er verken gravid, bruker ikke p-piller, ingen medisiner og har alltid vært frisk. I det siste har jeg merket at etter trening så blør jeg. Ikke rett etter men etter jeg har dusjet. Igår trente jeg og dusjet etterpå, satte på truseinnlegg i tilfelle, og etter kanskje en time gikk jeg på do og så at hele truseinnlegget var fullt av blod, mens jeg tisset så kom det blod da også, og masse blod da jeg tørket meg, måtte bruke mye papir. Dette har pågått nå i ca 1 mnd, ikke alltid etter trening men i 8 av 10 tilfeller. Når jeg ikke trener, så blør jeg ikke (utenom mensen da) men hvis jeg har hatt opphold med en eller to dager uten trening og begynner å trene så blør jeg. Idag er jeg litt rar i magen nedentil, det murrer og verker litt. Mensen har også forandret seg litt, den er blitt uregelmessig og kommer et par dager før enn den skal. Har vært hos legen og blitt henvist til gynekolog, 13 oktober har jeg fått time, og jeg synes det er så lenge til, dette tærer på meg Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: d5359...2cc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Alt jeg tenkte var : LEGE! Men det har du jo gjort! Hørtes ikke greit ut! Men timen er jo ganske rask, mtp andre ventelister. Hvis det var noen trøst Håper de finner ut hva det er! Anonymous poster hash: 73852...688
Love_animals Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 jeg har det slik om jeg ikke har trent på en stund, men aldri tenkt særlig mye på det
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Jeg vil tro alt er i orden, men at du har slimhinner som noen opplever i nesen. Altså, at man blør lett neseblod, hos deg er det i underlivet? Rett og slett svake blodårer som "sprekker" ved anstrengelse?? Uansett, du har fått forholdsvis kjapp time. Alt under den måned hos spesialist på offentlig sykehus/gynekolog er hurtig. SÅ din bekymring er absolutt tatt alvorlig. Er du VELDIG bekymret, så kan du vel henvende deg til privat gynekolog på en privat klinikk? Aleris, Colosseum eller andre steder? Man betaler vel gladelig 1500 til 2000 avhengig av hva som blir gjort, for og slippe bekymring? Men det vil da bli litt "dobbelt opp" mtp sykehusbesøk sener, og de fleste prøver vil du heller ikke der få svar på med en gang hos private.. Men la oss si du får time på mandag, så vil du kunne få svar til påfølgende mandag på det meste vil jeg tro? Anonymous poster hash: d7af4...1f4
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg har hatt det sånn i mange herrens år. Blør ikke så mye da, mindre enn du beskriver. Jeg har ikke fått det sjekket hos legen. Anonymous poster hash: 013ce...414
Love_animals Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 ring gynekologen å si du må få time litt før, gjerne overdriv litt.. men slikt fortjener ingen å ha det, å det er veldig hemmende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå