Gå til innhold

Noen her som bor i Målselv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det der? I fht arbeidsplasser, bhg, uteliv, hvilke butikker fins osv? Bor i tromsø nå men pga boligprisene vurderer vi å flytte.

Anonymous poster hash: 9f019...428

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det der? I fht arbeidsplasser, bhg, uteliv, hvilke butikker fins osv? Bor i tromsø nå men pga boligprisene vurderer vi å flytte. Anonymous poster hash: 9f019...428

Hei. Vi bor i Målselv og det er et fint sted å bo. Ingen problem å få barnehageplass her og veldig fint for barn å vokse opp her. Jeg syntes det er mer aktiviteter for barn her enn i Tromsø, fin natur, badeland, alpinanlegg, polarzoo mm.

Butikk utvalget er ikke som i Tromsø selvfølgelig, men det man trenger, Cubus, og 3 andre klesbutikker, 3 sportsbutikker og så har du Domus som har litt av hvert som interiør, husholdningsartikler, barneklær, mm. Fagmøbler. Ellers er det det vanlige som Nille, europris osv. Man finner altså det man trenger her, men ikke så langt unna Tromsø så det er fullt mulig å dra på handletur til byen også :-)

Når det kommer til uteliv er det 2 uteplasser her, men mest militær som går her. Men ellers bruker det å være mange arrangement her for "oss andre" og litt eldre.

Og boligprisene er veldig fine her :)

Håper du ble litt klokere :)

Skrevet

Hvordan er det der? I fht arbeidsplasser, bhg, uteliv, hvilke butikker fins osv? Bor i tromsø nå men pga boligprisene vurderer vi å flytte. Anonymous poster hash: 9f019...428

Hei. Vi bor i Målselv og det er et fint sted å bo. Ingen problem å få barnehageplass her og veldig fint for barn å vokse opp her. Jeg syntes det er mer aktiviteter for barn her enn i Tromsø, fin natur, badeland, alpinanlegg, polarzoo mm.

Butikk utvalget er ikke som i Tromsø selvfølgelig, men det man trenger, Cubus, og 3 andre klesbutikker, 3 sportsbutikker og så har du Domus som har litt av hvert som interiør, husholdningsartikler, barneklær, mm. Fagmøbler. Ellers er det det vanlige som Nille, europris osv. Man finner altså det man trenger her, men ikke så langt unna Tromsø så det er fullt mulig å dra på handletur til byen også :-)

Når det kommer til uteliv er det 2 uteplasser her, men mest militær som går her. Men ellers bruker det å være mange arrangement her for "oss andre" og litt eldre.

Og boligprisene er veldig fine her :)

Håper du ble litt klokere :)

Tusen takk for svar! :) ja jeg vurderer det sterkt. Boligprisene her er hårreisende høye og vi føler oss ferdig med å bo trangt. Likevel vil vi ikke bo for langt unna familie og ha litt følelse av "by" der vi bor. Hvis du ikke er lei av å svare, er det noen spisesteder og hvordan er jobbmulighetene? 😉 HI

Anonymous poster hash: 9f019...428

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei.

Jeg beklager jeg hadde glemt av denne helt Ü

Det er endel jobbmuligheter her ja, kommer an på din utdannelse og ønsker for jobb da.

Det er endel spisesteder her ja. Ikke noe jeg savner iallefall, en koselig kaffebar er det også. Men selvfølgelig: dersom man skal på fin restaurant å spise gourmet må man til byen :-)

Bare å spørre om du lurer på noe, skal prøve å huske på denne posten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...