Gå til innhold

Kan vannkopper være bare tre små prikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på to år har feber, rennende nese og nå har hun fått tre små prikker på kinnet og to på hånden. De kom i går og det har ikke kommet flere. Kan det likevel være vannkopper?

Anonymous poster hash: 706e8...ed2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være bare 3 prikker ja. Jenta vår hadde vannkopper for noen uker siden og fikk hele 13 prikker :)

Skrevet

Hvis de ser ut som vannkopper så er det nok vannkopper. Jeg trodde minste sønnen min slapp billig unna. Han fikk en prikk i nakken og en på magen torsdag kveld. Natt til lørdag hadde han 2 på beinet. På lørdag enda en på magen, og på søndag var hele ryggen hans full (og da mener jeg full) av vannkopper. Han så ikke ut, og klødde som en gal!

Anonymous poster hash: 2c0e1...c1f
Skrevet

Ja, det kan det.

Anonymous poster hash: 8eacf...361
Skrevet

Hvis prikkene ser ut som små væskefylte blemmer, kan det være vannkopper selv om det er få.

Anonymous poster hash: 7d319...977

Skrevet

det kan å være munn,hånd og fotsyke.der får man prikker på hender,føtter, blemmer i munnen og evt andre rare prikker/utslett på bein og i bleieområdet.Starter med feber...

Anonymous poster hash: 66902...eb2
Skrevet

Er usikker. De er ikke væskefylte, men har en hvit prikk i midten. Ingen på føttene og ingen i munnen. Hun spiser og drikker bra.

Anonymous poster hash: 706e8...ed2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...