Gå til innhold

Okey ... Er det et dib troll her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å irritere meg litt. Finnes det så mange tragiske historier, eller er det et oppmerksomhetssykt troll her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har aldri slått deg at ikke alles liv er dans på roser, og de fleste har opplevd fæle hendelser og opplever dem fra tid til annen? Selvinnsikt er en fin bil?



Anonymous poster hash: ae3bf...b94
Skrevet

 

Det har aldri slått deg at ikke alles liv er dans på roser, og de fleste har opplevd fæle hendelser og opplever dem fra tid til annen? Selvinnsikt er en fin bil?

 

Anonymous poster hash: ae3bf...b94

Joda, jeg forstår det. Men det er noe muffins med en del svar og noen tråder som har blitt lagt ut her de siste dagene.

 

Ingen grunn til å gå til angrep. Det var bare et spørsmål. :-)

Skrevet

Jeg synes mange av innleggene har samme skrivemåte, så tror kanskje at det er samme person.

Skrevet

JA det er noen troll her!

Helt ærlig... Mange ganger tenker jeg "hehe... Hadde vært gøy å se hvordan dib damene hadde reagert hadde eg skrevet det!" (Men har aldri trollet altså!) Men siden folk kan bli helt ville og gale i diskusjoner her inne så skjønner jeg litt hvorfor folk gjør det:p

 

Anonymous poster hash: 95012...9fa

Skrevet

Det er dessverre/heldigvis ikke alle som erffødt og oppvokst i samme glassboble.

Skrevet

Jeg tror definitivt at det lusker et par troll her - når det er sagt kan jeg med sikkerhet si at det er mange tragiske skjebner som de fleste blir forskånet fra å få kjennskap til i sin hverdag.

Skrevet

Jeg vedder på at det dessverre er endel barnløse, som ikke engang ønsker seg barn, som troller her inne. Elsker å skape drama og lage dustete historier, lystløgnere.

 

Anonymous poster hash: 85f40...83e

Skrevet

Jeg tror definitivt at det lusker et par troll her - når det er sagt kan jeg med sikkerhet si at det er mange tragiske skjebner som de fleste blir forskånet fra å få kjennskap til i sin hverdag.

 

 

Signerer den. Jeg har selv opplevd fysisk og psykisk misbruk fra foreldrene, omfattende mobbing på barneskolen og videregående, seksuelt misbruk i tidlige tenårene, nær-døden-opplevelse i forbindelse med alvorlig sykdom, kronisk sykdom over flere år etterpå, vold i forhold, utroskap i flere forhold, være alene med barna uten hjelp, familie eller venner, svik fra venner, ptsd osv. Skriver veldig sjeldent her, men hadde jeg skrevet om alt det, så hadde HI sikkert trodd jeg var et troll?

 

Anonymous poster hash: ae3bf...b94

Skrevet

Hvilke tråder mener du er troll?

 

Anonymous poster hash: a284d...9f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...