Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Skulle egentlig satt den inn igår etter en ukes opphold, men det glemte jeg jo selvsagt. våknet i mårrest med skikkelig mageknip, og satte den inn med en gang. Det vil si at den er rundt 10-12 timer senere satt inn enn den burde være. Er jeg nødt til å bruke annen prevensjon nå i en uke, eller går det greit? Og hvordan blir det nå når jeg tar denne ut etter 3 uker, må jeg gjøre det på fredag istedenfor torsdag? Torsdager høver så bra siden jeg da får mensen på søndag og er ferdig til helgen etter :/ Lar det seg gjøre å for eksempel sette inn en ny ring på torsdag om tre uker istedenfor fredag? Mange spørsmål, men legen min hadde ikke tid å prate med meg før mandag, håper noen av dere damer her inne kan svare Anonymous poster hash: a2859...5cf
PrinsesseHengepupp Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Null problem vil jeg si, det er lagt inn en "buffer" på tidspunktet for når ringen må ut/inn. Du kan også gå direkte over på ny ring for å utsette blødningen ved behov.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Null problem vil jeg si, det er lagt inn en "buffer" på tidspunktet for når ringen må ut/inn. Du kan også gå direkte over på ny ring for å utsette blødningen ved behov. Okei, så om jeg setter inn ny ring torsdag om tre uker (det vil si jeg korter ned en dag) så er jeg fortsatt trygg? Digger profilbildet ditt btw, haha HI Anonymous poster hash: a2859...5cf
PrinsesseHengepupp Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Null problem vil jeg si, det er lagt inn en "buffer" på tidspunktet for når ringen må ut/inn. Du kan også gå direkte over på ny ring for å utsette blødningen ved behov. Okei, så om jeg setter inn ny ring torsdag om tre uker (det vil si jeg korter ned en dag) så er jeg fortsatt trygg? Digger profilbildet ditt btw, haha HI Anonymous poster hash: a2859...5cf Takk 😊 Du kan omså sette inn ny ring til uka om du vil forskyve syklusen. Det er også slik at den ikke mister effekten etter nøyaktig tre uker, så om man glemmer å ta den ut er man fortsatt beskyttet noen dager. Tidspunktene er satt med god margin, med tanke på surrehuer (som meg).
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Ok, takk for svar HI Anonymous poster hash: a2859...5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå