Gå til innhold

Er virkelig alle menn overfladiske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at absolutt alle menn er opptatt av utseendet til en dame/sin dame tror dere?

Jeg trodde jeg hadde verdens minst overfladiske mann (kanskje jeg har det og :P ), men t.o.m han har sine preferanser når det kommer til utseendet på damer.

Anonymous poster hash: acd3d...852

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har vel sine preferanser, også du vil jeg tro? Du misliker sikkert enten skjegg, kraftig overvekt eller andre trekk ved menn og tenner ikke på absolutt alt bare det har en penis?

Er enig i at mange er overfladiske. Da jeg var singel hadde jeg en bunch med kompiser, flere av dem ville ha superpene silikondamer uten hjerne som kjærester, så kom de og klagde til meg om at de har ingenting å prate om disse damene med, damene vil bare shoppe og lage drama osv osv. Da minte jeg dem på at de selv gikk for "ekte blondiner" med store pupper, trutmunn og sprettrompe, i stedet for å se på det indre i tillegg.

Er selv ganske stygg av meg, og ikke noe jeg får gjort med det, men har aldri hatt problemer med å finne meg kjæreste. Så nei, ikke ALLE menn er overfladiske. Kjenner flere superkjekke menn med ganske så lite pene koner, som de forguder. Jeg tror at jo smartere en mann er, desto mer ser han på det indre - sjelelige egenskaper, intelligens, empati osv.

Anonymous poster hash: 06aba...91d
Skrevet

Men t.o.m de som velger seg "stygge" damer utseendemessig, har vel sine preferanser? Kanskje man må være aseksuell for å ikke ha det...

Anonymous poster hash: acd3d...852

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...