Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Dere som har truffet dere partnere via nettdating,var dere fra samme plass? Hvordan var det å treffes i virkeligheten? Har truffet en som jeg liker kjempe godt.. Men han bor sånn ca 6 timer unna,å vi snakker om å treffes.. Problemet er at jeg er ekstremt beskjeden,å er redd for at det skal bli katastrofe Anonymous poster hash: 1fffc...6cf
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Hehe. Litt morsom historie her. Han bodde ca 8 timer unna, og hadde veldig lyst til å treffes. Jeg ville jo gjerne treffe han også, men jeg turte ikke fordi jeg var sjenert. Var også livredd for at dersom ting ikke gikk som vi håpte så måtte jeg ha en mislykket date boende hos meg en natt før jeg kunne sende han hjem. Han spurte flere ganger og jeg halte det ut, unngikk å svare og alt annet jeg kunne for å holde han unna uten å si nei. Til slutt spurte han meg rett ut om jeg ikke ville treffe han, og jeg måtte fortelle at jeg var sjenert og engstelig for at vi ikke skulle ha samme kjemi i virkeligheten, og at vi i så fall ble tvunget til å være sammen natten over selv om vi kanskje ikke tålte trynet på hverandre. Og til slutt sa jeg litt fjasete at han fikk spørre meg en gang jeg var full, så fikk han sikkert ja, for jeg var tøffere når jeg drakk. Han tok meg på ordet! Tok kontakt en kveld jeg sa jeg skulle ut med noen venninner. Godt utpå kvelden ringte han og spurte så fint. Og jeg sa ja, og ga han adressen, og vi avtalte en dag han skulle komme. Vel, han kom når han sa han skulle, og jeg møtte han selv om jeg var dødsnervøs og hadde grudd meg i mange dager. Men det gikk så bra! Han var akkurat som jeg hadde sett for meg og opplevd på både chatting og telefon. Nå er det snart 10 år siden, og vi har to flotte barn sammen og er veldig lykkelige Hvis du er engstelig, finn et sted ca midt imellom dere hvor dere kan møtes for en middag f.eks. Gjerne et sted hvor det er overnattingsmuligheter hvis dere finner ut at det er koselig og at det blir for sent å kjøre hjem. Da er begge på nøytral grunn, og det er i verste fall bare å sette seg i bilen og kjøre hjem dersom dere finner ut at det ikke var noe å satse på. Men å ikke møte han tror jeg du vil angre på, og kanskje lure på i lang tid om du burde ha gjort og hva som kunne ha skjedd. Anonymous poster hash: 67055...4f4
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Jeg møtte en på sukker som bodde i Kr.Sand og jeg i Oslo. Jeg fløy ned og skulle være der i 3 dager. Var redd for at det ikke skulle være kjemi noe det var. Vi ble sammen og han virket for god til å være sann. Var sammen i 2mnd og så bare sluttet han å ta kontakt og dreit i meg. Jævla drittsekk så anbefaler å være forsiktig. Anonymous poster hash: 4442d...56e
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 mhm Anonymous poster hash: 1fffc...6cf
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 mhm Anonymous poster hash: 1fffc...6cf Anonymous poster hash: 1fffc...6cf
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Du kan nok finne kjærligheten, men vær forsiktig. Finns en del ulver der ute. Traff en på nettdating og brukte mye tid og energi, på en helt klart ustabil mann. Viste seg i ettertid at han oppsøkte mange damer gjennom nettet. Og fortalte han var singel osv ( da vi var sammen). Bruk sunn fornuft. Anonymous poster hash: 0fa87...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå