Gå til innhold

Barnebursdag på hverdag eller helgedag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best, synes du? :)

Anonymous poster hash: 6d054...a89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synest helg er best. Er det som praktiseres her i området. En vanlig ukedag kan bli vanskelig ifht jobb .

Anonymous poster hash: 726e4...d13

Skrevet

For vår del er helg best, siden det er da vi har best tid. Pleier ikke å ha noe særlig planer i helgene. Men ukedager går greit det og.

Anonymous poster hash: 2bf88...3ec
Skrevet

Her er det vanlig med hverdag, men av og til er det noen som har i helgene også. Jeg tror det er mer frafall i helgene enn i ukedagene. Det er ikke så veldig mange fritidsaktiviteter her i bygda i velge mellom, så det er ikke vanskelig å finne en ledig dag. da har de som oftest bursdagfeiring fra 17-19, og til 19.30 for de som går på skolen.

Forøvrig har vi 7 ukedager.

Skrevet

Det har vært flest helger ungene har vært invitert i, men nå begynner det å bli ukedager.

Vi har feiret bursdager på onsdager for da er hele skolen ferdig kl 12, så vi har hatt bursdag rett etter. Vi bor rett ved skolen, slik at slle kan gå bort til oss. Og bursdagen er ferdig når folk slutter på jobb. Har skrevet på invitasjonen at rekker de ikke å hente når den er frdig gjør det ikke noe, vi eer hjemme. Dette til de som bor lenger unna en gåavstand som ikke er så mange.

Veldig greit igrunn, for da kræsjer det ikke med fritidsinteresser og vi får ryddet hus og slappet av før det er senga på oss. Det er kjedelig å ha det i ukedager litt senere. Jeg syns det er fryktelig deilig å kunne slappe av litt på sofaen, gire ned før det er natta. Noe ungene også liker.

Anonymous poster hash: fc66b...cbf

Skrevet

For vår familie passer hverdag best. Bursdager har ALLTID prioritet over fritidsaktiviteter. I helgen liker vi å dra på hytta eller reise til annen familie. Føler vi blir låst og at det spiser veldig av vårt familiebudsjett (tidsmessig) om bursdager er lagt til helg, og da spesielt lørdag.

Men jeg skjønner at vi muligens er i mindretall om å mene dette :o)

Skrevet

Tror barna har vært bedt i ca 12 bursdager siden skolen startet. De fleste av de i helgene. Blir vanskelig å finne på noe sammen når det er så mange bursdager. Normalt er de fleste bursdager på hverdager, event fredag kveld. Syns det er mye bedre

Anonymous poster hash: 7dc75...668

Skrevet

Takk for svar! Fortsatt litt usikker på når vi skal ha bursdagen, så tar gjerne imot flere innspill 😊

HI

Anonymous poster hash: 6d054...a89

Skrevet

Jeg har selv fire barn og har funnet ut at fredag rett etter skolen eller søndag ettermiddag er greie tidspunkt. I ukedager er det gjene lekser, fritidsaktiviteter o.l. Vi har begynt å ta feiringene etter skolen fredag eller søndag ettermiddag. Da ødelegger vi ikke helga for de som skal bort:-)

Anonymous poster hash: b9fb2...d69

Skrevet

Personlig synes jeg at helg kan være litt dumt; liker ikke at helga "låses". Fredag eller søndag ettermiddag er greit hvis det absolutt må være på helg.

Skrevet

Kvardag er best. Sjølv om eg godt kunne tenkt meg å holda selskap i helgene sjølv.. Men det er mykje meir frafall i selskapa som blir holdt i helgene.

Anonymous poster hash: 52d47...8bb

Gjest Julia1984
Skrevet

Helg er best. H erlagt er hektisk med lekser og fritisaktiviteter

Skrevet

5 barn, og tror bare de har vert i bursdager i helgene 3-4 ganger. Her er det ukedagene som er praktisert. Synes igrunn det er greiest. Helgene er hellige, så de tilbringer vi helst sammen.

Anonymous poster hash: a0749...9fd
Skrevet

Hverdag. I helgene er vi på tur eller på hytta. Kjedelig å måtte bli hjemme hele helgen pga. 2-3 timer med bursdag.

Anonymous poster hash: c5b72...36b

Skrevet

Det er delte meninger om dette, så gjør det som passer dere best!

(jeg liker godt helg)

Anonymous poster hash: f4fef...373

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...