Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Er i ulønnet perm nå, og har ca 4000 kr i lommepenger fram til 12 november. Dette skal dekke treningsabonnement også da, så 800 går jo på det da. Men ellers er det det jeg har til klær, evt cafe besøk og andre saker. Mat teller ikke.. Hadde dette holdt til deg? Huff, synes det høres litt lite ut egentlig.. Anonymous poster hash: f0b2c...c57
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Sett bort fra treningsabonnementet så sitter du igjen med 3.200 kr på knappe 7 uker. Det er vel 450 kr i uka. Flere år siden jeg hadde så mye "lommepenger", så ja, dette burde du greie deg mer enn godt nok på. Hvis ikke burde du ta det som en læring på hva du faktisk bruker penger på. Anonymous poster hash: 97a85...295
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Sett bort fra treningsabonnementet så sitter du igjen med 3.200 kr på knappe 7 uker. Det er vel 450 kr i uka. Flere år siden jeg hadde så mye "lommepenger", så ja, dette burde du greie deg mer enn godt nok på. Hvis ikke burde du ta det som en læring på hva du faktisk bruker penger på. Anonymous poster hash: 97a85...295 Det har du rett i! HI Anonymous poster hash: f0b2c...c57
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Vel, med tanke på at jeg ikke har fått en krone utbetalt siden 31 juli pga en feil hos arbeidsgiver, så synes jeg det høres bra ut jeg Jeg har fått til det mest nødvendige av mannen (mat, drivstoff osv), men det blir ingen utskeielser hos oss fram til ting er i orden. Så hadde det vært meg hadde jeg vært glad for å ha såpass Anonymous poster hash: 59e66...b7c
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Mannen og jeg har 2500 i lommepenger hver i mnd. Det skal dekke alt vi ikke må ha. Som kjøpe lunsj, frisør, gå på byen, klær vi ikke trenger, sminke, hobby osv Anonymous poster hash: 06683...473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå