Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Hvor lenge etter bruddet var du i et nytt forhold? Følte dere behovet for å ha tilfeldig sex eller et rebound-forhold før dere satset på kjærligheten igjen? Fikk du eller exen ny partner først? Anonymous poster hash: f272a...64e
Gjest Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Har aldri hatt one night stand, men hadde en fast "venn" i stedet. Vi brukte å treffes til og fra over flere år og hadde våres regler Exmannen hadde seg med ei mens vi var gift dessverre og jeg selv drøyet forhold føre det var gått ca 3 år eller noe. Hadde mer nok med denne vennen
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Har aldri hatt one night stand, men hadde en fast "venn" i stedet. Vi brukte å treffes til og fra over flere år og hadde våres regler Exmannen hadde seg med ei mens vi var gift dessverre og jeg selv drøyet forhold føre det var gått ca 3 år eller noe. Hadde mer nok med denne vennen Hvor fant du denne vennen din?Jeg er heller ikke fan av one night stands, men tar gjerne en sånn venn :-p Hi Anonymous poster hash: f272a...64e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå