Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Plutselig forsvinner noen av kanalene og blir borte i flere dager. Så kjedelig! Flere som sliter med dette? Anonymous poster hash: a4a57...6b1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Ja. Har kun hatt problemer med Rikstv, så byttet så fort jeg fikk sjansen! Anonymous poster hash: dfee8...c26
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Ingen problemer i det hele tatt, har hatt Riks tv i ca 3 år nå. Er du sikker på at du har gode nok signaler? Jeg slet litt med det i begynnelsen før jeg fant ut at antennen burde stå et annet sted Anonymous poster hash: 5d788...43f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Hvis de forsvinner så skyldes det ikke RiksTV men signalforholdene hos deg. Vi tar f.eks inn signaler fra to forskjellige sendere/master. Hvis den ene masten har dårlige signaler, det er uvær, strømfeil osv så vil dette påvirke sendingene og i værste fall kan kanaler "bli borte" Det kan også være at du rett og slett har for dårlig antenne! Anonymous poster hash: ff753...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå