Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Tegning av noe troll, kattunger og andre ting. Han var fra polen og solgte for mariakirken. Satt seg på sykkelen og titta seg litt rundt på gårdsplassen og syklet bortover... Noen som har fått lignende selgere på døra? Litt merkelig oppførsel... Anonymous poster hash: 8c727...3f4
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 De pleier å være "stumme" og ha med en lapp. Skjer innimellom. Jeg blir alltid skeptisk og låser alltid døra når jeg lukker den etterpå. Tenker at de er ute for å finne ut hvor det ikke er noen hjemme. Anonymous poster hash: 9b640...f67
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Denne pratet...hmmm Hi Anonymous poster hash: 8c727...3f4
Honningmelon Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 De pleier å ha med seg lapp hvor det står at dattera har hjernesvulst...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Ja, vi har hatt en "stum" en og en rumener som snakket så dårlig engelsk at det eneste han skjønte var police. Han stumme skjønte også police. Vi bor midt i bushen med noen få hus rundt så jeg pleier alltid å si at nærmeste nabo er en pensjonert politimann som gjerne vil snakke med dem, da pleier de å sykle andre veien... Anonymous poster hash: 027d7...9c3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Mannen i huset her er litt svak for disse stakkars "selgerne" så han har handlet alt fra noe pynteleker i tre til kopierte blyanttegninger av søte pusekatter Anonymous poster hash: 1b9f7...a1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå