Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Har verdens herligste samboer men akkurat nå i starten av graviditeten så skjønner han meg bare ikke. Jeg er utrolig dålig, kaster opp hele tiden og er super trøtt. Har heller ikke noe energi så klart siden jeg ikke får i meg noe næring. Jeg ligger mye på sofaen og er fjern, men jeg mener ikke å være sånn. Samboeren min blir så frustrert for det er så lite liv i meg, han synes det blir så kjedelig når det er sånn. det er akkurat som at det er han det er så ubeleilig for at jeg er så dålig liksom. Hvordan få han til å fårstå at jeg ikke gjør det med vilje men at jeg faktisk ikke har energi og er så dålig? Han er sånn hard type som aldri har en sykedag og som tåler utrolig mye, jeg er ikke helt likedan men tåler mye jeg også. Nå er jeg jo satt ut pga mangel på næring..huff jeg synes det er så ekkelt. Føler jeg må sette meg opp å tvinge meg til å se mer opplagt ut enn jeg er når han er hjemme. Føler også at han synes det er teit at jeg ikke er på jobb for tiden. huff Anonymous poster hash: 50df1...03f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Hal ham med til jordmor og få henne til å forklare ham i klartekst hvor jævlig graviditet kan være. Min kuttet ikke ut sytinga før jordmora mi ga ham en lekse og spurte om det var han eller jeg som er gravid, og at dersom han har hatt omgangssyken noen gang kan han jo tenke seg til hvordan jeg hadde det flere uker i strekk. Anonymous poster hash: 70d0d...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå