Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Er førstegangs og skal prøve å ikke ta epidural. Har hørt at stikkpille kan være en god hjelp istedenfor. Noen som kan gi meg info og erfaringer? Finner ikke mye på nett. Har det et annet navn? Hvordan tar man det? i underlivet? Anonymous poster hash: 3f519...e6b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Jeg fikk en stikkpille, paralgin major og jeg ville ikke gjort det igjen. Veldig begrenset hvor mye smerte den faktisk tar og jeg var helt rar resten av fødselen. Jeg vet selvfølgelig ikke om det er pga stikkpillen, men jeg var ikke sånn den andre gangen jeg fødte. Jeg fikk den pilla fordi jeg hadde for liten åpning til epidural, hadde takket ja til epidural senere i fødselen hvis det hadde vært nok tid. Jeg fikk den som andre stikkpiller, i rompa. Anonymous poster hash: fa83c...316
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Jeg fikk en stikkpille, paralgin major og jeg ville ikke gjort det igjen. Veldig begrenset hvor mye smerte den faktisk tar og jeg var helt rar resten av fødselen. Jeg vet selvfølgelig ikke om det er pga stikkpillen, men jeg var ikke sånn den andre gangen jeg fødte. Jeg fikk den pilla fordi jeg hadde for liten åpning til epidural, hadde takket ja til epidural senere i fødselen hvis det hadde vært nok tid. Jeg fikk den som andre stikkpiller, i rompa. Anonymous poster hash: fa83c...316 Jordmor sa det var en fint ting hvis man ville prøve og unngå epidural. Tror kanskje jeg skal holde meg unna dette også. Høres ikke bra ut Anonymous poster hash: 3f519...e6b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Er steriltvannspapler det samme som stikkpille? Anonymous poster hash: 3f519...e6b
LivetErEnLek Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Har ikke brukt det i forbindelse med fødsel, men har tatt parlagin major stikkpille i forhold til hodepine. Merket ikke noe til at jeg blei påvirket av den. Fikk derimot petedin under min første fødsel. Helt forferdelig, blei dopa som få, har store svartehull fra den fødselen.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Hadde naturlig fødsel uten smertelindring eller smertestillende. Kan absolutt anbefales Anonymous poster hash: cf2b9...662
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Fikk det under første fødsel. Kan ikke huske at det påvirket meg på verken godt eller vondt. Anonymous poster hash: acd1c...cc2
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 Det vil jeg prøve på, men skal innrømme at smerteterskelen min ikke er stor Hadde naturlig fødsel uten smertelindring eller smertestillende. Kan absolutt anbefales Anonymous poster hash: cf2b9...662 Anonymous poster hash: 3f519...e6b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 Det vil jeg prøve på, men skal innrømme at smerteterskelen min ikke er stor Hadde naturlig fødsel uten smertelindring eller smertestillende. Kan absolutt anbefales Anonymous poster hash: cf2b9...662 Anonymous poster hash: 3f519...e6b Det er ikke min heller, men det er fantastisk hva kroppen klarer Anonymous poster hash: cf2b9...662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå