Gå til innhold

Sinnasnekker'n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sjokkert! For en grusom kjerring! Snakker om at mannen ikke har selvinnsikt, men halloooooo?! har du tatt deg en titt i speilet? At noen orker slike kvinnfolk er et mirakel. Tar av meg hatten for den mannen.

Hun må være moren til Rannveig Heitmann for det var jommen mange like fakter og mye likt med væremåten der gitt......

Anonymous poster hash: 90049...bbc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Til og med mannen reagerte på henne. Han kalte henne Prinsesse Perfekt. Mente svensken var en selvplager som var med henne.

Jeg lo og lo.

Anonymous poster hash: 0ae97...569

Skrevet

Tenkte akkurat det samme og mannen her ristet på hodet av henne. Hjelpes meg😕

Skrevet

Haha,vi synes også hun var helt forferdelig!!! Makan til lite selvinnsikt! Fikk så vondt av mannen.

Anonymous poster hash: 54f56...9d8

Skrevet

De hadde først og fremst trengt en tur til en ekteskapsrådgiver før de fikk pusset opp huset.

Slik som hun oppførte seg mot gubben, så har de snart gått fra hverandre.

Anonymous poster hash: dc61c...957
Skrevet

De hadde først og fremst trengt en tur til en ekteskapsrådgiver før de fikk pusset opp huset.

Slik som hun oppførte seg mot gubben, så har de snart gått fra hverandre.

Anonymous poster hash: dc61c...957

Haha,vi synes også hun var helt forferdelig!!! Makan til lite selvinnsikt! Fikk så vondt av mannen.

Anonymous poster hash: 54f56...9d8

Tenkte akkurat det samme og mannen her ristet på hodet av henne. Hjelpes meg

Haha. Til og med mannen reagerte på henne. Han kalte henne Prinsesse Perfekt. Mente svensken var en selvplager som var med henne.

Jeg lo og lo.

Godt at det ikke bare var jeg som reagerte. Jeg fikk nesten vondt inni meg. Stakkars stakkars mann. Det er overraskende mange grusomme kvinnfolk på tv. Hun i dag og hun som var på Hellstrøm rydder opp den gangen kommer jeg aldri til å glemme. Jeg håper virkelig jeg oppfører meg bedre enn de to. Snakk om å rakke ned og ødelegge mennene sine.

Helt enig! De burde fått hjelp, og helt sykt at Otto ikke sa noe om oppførselen hennes da han vanligvis er ganske direkte. Han lot henne bare rakke ned på den stakkars mannen og sa INGENTING da Rannveig Heitmann-kopien hadde skrevet at mannen hadde dårlig eller ingen selvinnsikt. Snakk om å ha stukket hodet i sanden :huh:

Anonymous poster hash: e6572...da2

Skrevet

Husker det ble snakket om en familie som nærmest bodde i en dyredo. Det var visst rot og skit over alt og dyrene gjorde fra seg inne. Det bodde det i tillegg barn. Håper nesten de blir meldt til bv og helsemyndigheter. Søskenbarna til mamma vokste opp i et sånt hjem og de er skadet for livet.

Anonymous poster hash: 9f545...3b3
Skrevet

Husker det ble snakket om en familie som nærmest bodde i en dyredo. Det var visst rot og skit over alt og dyrene gjorde fra seg inne. Det bodde det i tillegg barn. Håper nesten de blir meldt til bv og helsemyndigheter. Søskenbarna til mamma vokste opp i et sånt hjem og de er skadet for livet. Anonymous poster hash: 9f545...3b3

Ehhh...hva har dette med Sinnasnekker'n å gjøre????

Anonymous poster hash: ed738...b0c

Skrevet

"Nei. nei. Nei. Nei. Ikke så ofte."

"Jeg er ikke sånn"

"Nei. Nei!"

Han skulle hatt diplom ! :) tviler på at de er sammen noe mye lenger!

Er også litt artig at så mange menn som er med, er svensk!

Anonymous poster hash: b4a04...d89

Skrevet

Husker det ble snakket om en familie som nærmest bodde i en dyredo. Det var visst rot og skit over alt og dyrene gjorde fra seg inne. Det bodde det i tillegg barn. Håper nesten de blir meldt til bv og helsemyndigheter. Søskenbarna til mamma vokste opp i et sånt hjem og de er skadet for livet. Anonymous poster hash: 9f545...3b3

Det var en episode før en tid siden.

Skrevet

FORDI de var med på Sinnasnekker'n vel!

De hadde en haug med katter, hunder, kaniner, marsvin som alle tissa og bæsje der de ville. Var motbydelig.

Tror den familien holdt til rundt Dokka et sted jeg.

Skrevet

Svært sjelden at mannen kommenterer noen negativt, men i går kommenterte han den kjerringa der. Han skjønte ikke at mannen ikke pakka sakene sine og dro sin vei.

Ho hakka på han absolutt hele tiden. Så viktig for henne å poengtere at ho ikke bar SÅ nøye, men det viste hun jo gang på gang at hun var. Bra for mannen at de fikk hjelp, men den surmaga kjerringa der kunne klart seg selv!

Anonymous poster hash: 75bdb...a97

Skrevet

Svært sjelden at mannen kommenterer noen negativt, men i går kommenterte han den kjerringa der. Han skjønte ikke at mannen ikke pakka sakene sine og dro sin vei.

Ho hakka på han absolutt hele tiden. Så viktig for henne å poengtere at ho ikke bar SÅ nøye, men det viste hun jo gang på gang at hun var. Bra for mannen at de fikk hjelp, men den surmaga kjerringa der kunne klart seg selv!

Skrevet

Jeg syns oppriktig synd i den mannen. Lurer på om de fremdeles er sammen .

Skrevet

Jeg syns oppriktig synd i den mannen. Lurer på om de fremdeles er sammen .

Jeg synes også synd på mannen. Vi snakket om det i går at innen et år er det garantert slutt mellom dem. Ingen kan holde ut med et slikt menneske som henne over tid. Mannen virket helt nedbrutt.

Skrevet

Reprise eller kan man se den gratis på nett?

Anonymous poster hash: 0e6f7...b5a
Skrevet

Episode nr 2 om dette paret kommer på mandag ... Tipper Tvn fant ut at det ble god tv av og putte den kjerringa på tv...

Skrevet

Haha... hel serie? Ja, det må jeg få med :)

Anonymous poster hash: 0e6f7...b5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...