Gå til innhold

Kjole-hjelp :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av disse burde jeg velge? Er litt utav gamet! 
Anledningen er en uformell burdagsfest/feiring. 
Og er det svært strømpebukse uansett på denne årstiden? 

post-42-0-87351800-1411667040_thumb.jpg



Anonymous poster hash: 12bd5...2f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse var veldig sommerlige i min bok. Jeg liker ikke å vise så mye hud utover høsten! Liker ikke svart strømpebukse til lette kjoler heller. Hadde nok gått for en av de med svart skjørt :-)

Skrevet

De var ikke fine. Kjøp noen annet

 

Anonymous poster hash: aa389...2fb

Skrevet

En av de med sort skjørt, med sorte strømper under og en sort cardigan over. Var litt vel sommerlig med de lyse fargene og bare skuldre nå synes jeg.



Anonymous poster hash: 8b948...c3d
Skrevet

De var ikke fine. Kjøp noen annet

 

Anonymous poster hash: aa389...2fb

Haha...troll eller tosk? 

Du definerer ikke hva jeg synes er fint og vice versa! Skjønner?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 12bd5...2f4

Skrevet

 

En av de med sort skjørt, med sorte strømper under og en sort cardigan over. Var litt vel sommerlig med de lyse fargene og bare skuldre nå synes jeg.

 

Anonymous poster hash: 8b948...c3d

 

Er i grunnen enig med deg og hun andre som synes at de er litt vel sommerlige....vet ikkje helt hva jeg skal hive på meg... Bare en bukse og en topp kanskje? Er rimelig kaldt her hvor jeg bor akurat nå...

 

Takk for konstruktive innspill til dere begge :)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 12bd5...2f4

Skrevet

Ikke sort strømpebukse iallfall. Bukse og topp funker også.



Anonymous poster hash: 16b7b...c52
Skrevet

Ingen av de to lengst til venstre i alle fall. De var for sommerlige synes jeg, og vil ikke passe med svart strømpebukse.

 

Med mindre været der du bor er veldig annerledes fra her jeg bor så er sommeren over :)

 

vanskelig å si uten å se dem på da!

Skrevet

 

 

 

En av de med sort skjørt, med sorte strømper under og en sort cardigan over. Var litt vel sommerlig med de lyse fargene og bare skuldre nå synes jeg.

 

Anonymous poster hash: 8b948...c3d

 

Er i grunnen enig med deg og hun andre som synes at de er litt vel sommerlige....vet ikkje helt hva jeg skal hive på meg... Bare en bukse og en topp kanskje? Er rimelig kaldt her hvor jeg bor akurat nå...

 

Takk for konstruktive innspill til dere begge :)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 12bd5...2f4

Neida, morsommere med kjole :-) Nr to fra høyre er helt innafor. Bruk den som hun andre foreslår med sorte strømpebukser, sorte sko og sort cardigan. Hestehale (om du har langt hår) og røde lepper. Blir fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...