Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Hvilken av disse burde jeg velge? Er litt utav gamet! Anledningen er en uformell burdagsfest/feiring. Og er det svært strømpebukse uansett på denne årstiden? Anonymous poster hash: 12bd5...2f4
Berta_78 Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Disse var veldig sommerlige i min bok. Jeg liker ikke å vise så mye hud utover høsten! Liker ikke svart strømpebukse til lette kjoler heller. Hadde nok gått for en av de med svart skjørt :-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 De var ikke fine. Kjøp noen annet Anonymous poster hash: aa389...2fb
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 En av de med sort skjørt, med sorte strømper under og en sort cardigan over. Var litt vel sommerlig med de lyse fargene og bare skuldre nå synes jeg. Anonymous poster hash: 8b948...c3d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 De var ikke fine. Kjøp noen annet Anonymous poster hash: aa389...2fb Haha...troll eller tosk? Du definerer ikke hva jeg synes er fint og vice versa! Skjønner? HI Anonymous poster hash: 12bd5...2f4
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 En av de med sort skjørt, med sorte strømper under og en sort cardigan over. Var litt vel sommerlig med de lyse fargene og bare skuldre nå synes jeg. Anonymous poster hash: 8b948...c3d Er i grunnen enig med deg og hun andre som synes at de er litt vel sommerlige....vet ikkje helt hva jeg skal hive på meg... Bare en bukse og en topp kanskje? Er rimelig kaldt her hvor jeg bor akurat nå... Takk for konstruktive innspill til dere begge HI Anonymous poster hash: 12bd5...2f4
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Ikke sort strømpebukse iallfall. Bukse og topp funker også. Anonymous poster hash: 16b7b...c52
rytme Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 Ingen av de to lengst til venstre i alle fall. De var for sommerlige synes jeg, og vil ikke passe med svart strømpebukse. Med mindre været der du bor er veldig annerledes fra her jeg bor så er sommeren over vanskelig å si uten å se dem på da!
Berta_78 Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 En av de med sort skjørt, med sorte strømper under og en sort cardigan over. Var litt vel sommerlig med de lyse fargene og bare skuldre nå synes jeg. Anonymous poster hash: 8b948...c3d Er i grunnen enig med deg og hun andre som synes at de er litt vel sommerlige....vet ikkje helt hva jeg skal hive på meg... Bare en bukse og en topp kanskje? Er rimelig kaldt her hvor jeg bor akurat nå... Takk for konstruktive innspill til dere begge HI Anonymous poster hash: 12bd5...2f4 Neida, morsommere med kjole :-) Nr to fra høyre er helt innafor. Bruk den som hun andre foreslår med sorte strømpebukser, sorte sko og sort cardigan. Hestehale (om du har langt hår) og røde lepper. Blir fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå