Gå til innhold

Flere med unger som ikke dusjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 åringen er livredd for dusjen! Så vi bader kun. Hårvasken blir med sånn mugge med gummikant som liksom skal hindre vann i øya.

Men det er så tungvint av og til! Mår skal det liksom gå over?

Noen fler som har det sånn?

Anonymous poster hash: e7ca0...0a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke sette henne i dusjen med åpen dør, dusjen i hånda og veldig liten vannstråle? Kanskje med noen nye, morsomme leker?

Alle mine på 1,3 og 5 dusjer.

Anonymous poster hash: 2689d...bcf

Skrevet

Min på fem elsker å dusje. Han hadde en periode der han prøvde seg, men vi har ikke tid til dill og dall med fire andre barn, så dusj ble det, og han fant nå ut ganske fort at det verken tok livet av han eller noe annet. 

Anonymous poster hash: 9ed59...4d9
Skrevet

Sønnen min er helt hysterisk hvis jeg prøver å dusje han så holder meg til bading istedet.

Han har hatt vannskrekk siden han var liten så vil ikke pushe han enda nå når han endelig begynner så smått å vise litt mer interesse for vann.

Anonymous poster hash: 13851...abf
Skrevet

Sønnen min er helt hysterisk hvis jeg prøver å dusje han så holder meg til bading istedet.

Han har hatt vannskrekk siden han var liten så vil ikke pushe han enda nå når han endelig begynner så smått å vise litt mer interesse for vann.

Ja det er sånn vi har det, vil jeg si.

Men hvor gammel er han da?

Skrevet

Var sånn her. Løsnet av seg selv ved 4,5 års alder. Nå er det bare gøy.

Anonymous poster hash: 51c01...735

Skrevet

Min på 4 er livredd dusjen fortsatt. Kan ikke gå i svømmehallen pga dette da han blir helt hysterisk. Han leker med dusjen i badekaret men han er livredd for å få vann i øynene.

Anonymous poster hash: 932ea...837

Skrevet

Min var slik. Hun knakk koden i sommer. Da var hun 4,5 år. Spurte selv om å få dusje.

Ikke press på. Det kommer.

Anonymous poster hash: 73284...f45

Skrevet

3 åringen er livredd for dusjen! Så vi bader kun. Hårvasken blir med sånn mugge med gummikant som liksom skal hindre vann i øya.

Men det er så tungvint av og til! Mår skal det liksom gå over?

Noen fler som har det sånn?

Hva med en dusj-caps? min 5 åring liker ikke å dusje heller, men gjør det fordeom. Gir henne en vaskeklut, lav dusjstråle og ber henne bøye hodet lagt bakover. 

Anonymous poster hash: 72915...84b

Skrevet

Min på snart 5 bader bare, men jeg må jo skylle håret når det vaskes, da er hun helt hysterisk. På hytten har vi ikke badekar så da må hun dusje, men hun hater det

Anonymous poster hash: 9e38f...17f

Skrevet

Her bades det bare. Men bruker dusjen til å skylle av sjampo og såpe på kroppen, det går greit. Men hun takler ikke å stå i dusjen og dusje.

Anonymous poster hash: f0c8a...3ff

Skrevet

Her blir det bada grunna ein viss skrekk for dusjen på eldste (2.5 år). Ho på 10 mnd synes dusjen er morosam. Reknar med det går over etterkvart.

Skrevet

Sønnen min var også livredd for dusjen fram til han var 3.5 år. Da fant jeg ut at det ikke gikk lenger. Vi begynte å ta med en leke inn i dusjen. Den gangen var det knerten som var favoritten, så han måtte dusje og vaske håret først. Det gikk sakte men sikkert, og et halvt år senere er det ikke noe problem :)

Anonymous poster hash: 1710b...f3b
Skrevet

Det var altså knerten som dusjet og vasket håret først, så sønnen min :) det hjalp faktisk litt og tulle underveis, da glemte han at han var redd for vann ;)

Anonymous poster hash: 1710b...f3b
Skrevet

Kan du ikke sette henne i dusjen med åpen dør, dusjen i hånda og veldig liten vannstråle? Kanskje med noen nye, morsomme leker?

Alle mine på 1,3 og 5 dusjer. Anonymous poster hash: 2689d...bcf

Susjer ettåringen? Stakkar, de synes jo det er SÅ morsomt å bade ;)

Anonymous poster hash: 22a1a...9c0

Skrevet

Ja det er sånn vi har det, vil jeg si.

Men hvor gammel er han da?

Han blir tre år i neste måned :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...