Kathrine. Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Eg er nysgjerrig på korleis det gjekk med dei som kjøpte ny bil og så stakk mannen av med bilNØKLENE slik at ho sto igjen uten bil da han reiste på jobb. Noken dere er nysgjerrig på? Håper på svar fra tidligere trådstartere.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Jeg er nysgjerrig på hvordan det går med hun som lå med svigeren sin Anonymous poster hash: fc5f4...fe6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Jeg er nysgjerrig på hvordan det går med hun som lå med svigeren sin Anonymous poster hash: fc5f4...fe6 Med broren til mannen? Skrev ikke hun et innlegg her inne om at familiene var splittet opp siden han mannen hennes fant ut av utroskapen? Jeg lurer på hvordan det gikk med hun dama som var halvveis i svangerskapet, blødde og var på tur til ordinær ultralyd? Var et innlegg her inne for noen uker siden.. Anonymous poster hash: d71f0...128
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Og jeg lurer på åssen det går med hun som fant ut at dattera på 12(?) var gravid. Var vel i januar. Var det bare tull? Eller er du blitt bestemor? Anonymous poster hash: 732e5...a66
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Alt dette er bare tulletråder. Vært mye av det i det siste Anonymous poster hash: c6389...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå