Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Fy faen de er jævlige! Og ettersom det har vært snakk om angrep i Norge, tydeligvis ganske konkrete planer, så kom det liksom så tett på. På mitt liv, ikke bare noe som skjer i syria og irak. Eller planene om halshogging i australia. Nå idag sto det jo noe om mulig kommende angrep i new york og paris. Jeg er faktisk overrasket over at det ikke har skjedd angrep i europa. Slår de til, blir det garantert noe fælt og hårreisende. Jeg vet at det de ønsker er å skape frykt, såklart. Og jeg tror ikke et angrep vil ramme meg personlig. Men likevel...det kan ramme noen noen, noen jeg kjenner. Har lyst til å bombe de sønder og sammen. Anonymous poster hash: 234ae...707
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Helt enig. Det er ekkelt. Anonymous poster hash: 69748...1a3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Er som deg, er vanlig vis ikke så bekymret, men IS bekymrer meg. Anonymous poster hash: d7584...367
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Jeg jobber i et stort tvselskap. Jeg er mer redd for sinte kunder egentlig Anonymous poster hash: 5cb34...afc
Birben Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Jeg er redd. Synes det bare eskalere. Det er vel nesten flere muslimer i verden enn kristne? Ikke det at alle muslimer er som IS, men kanskje de blir lettere påvirket til å verves. Uff håper Norge har en fordel i av at vi i forhold til mange andre land er ganske oversiktlige...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Jeg er redd. Synes det bare eskalere. Det er vel nesten flere muslimer i verden enn kristne? Ikke det at alle muslimer er som IS, men kanskje de blir lettere påvirket til å verves. Uff håper Norge har en fordel i av at vi i forhold til mange andre land er ganske oversiktlige... De aller fleste tar avstand fra IS heldigvis Anonymous poster hash: 32f26...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå