Gå til innhold

Har lyst til å gå på foreldremøte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er redd for å bli hanket inn som FAU-representant eller klassekontakt. Venter nr fem, og har rett og slett ikke krefter til slikt nå. Har vært FAU-repr for bhg og i div komiteer tidligere. Lagleder for et fotballag, mannen min trener et annet. Eldste går i femtetrinn nå, og vi har så langt ikke tatt på oss verv for hans klasse. Jeg er en sånn som typisk blir praiet til slikt, og synes det er ekkelt å si nei i plenum. Vurderer å sende mannen. Han er flinkere til å si nei, og av en eller annen grunn virker det ikke som det forventes st menn skal ta slike verv her. Men har lyst til å gå også. Trivelig å treffe de andre foreldrene, og kjekt å høre om skolehverdagen.

Er ikke unnasluntrer, altså. Stiller på alt når jeg kan. Føler bare ikke dette er tiden for å ta på meg mer enn jeg allerede har.

Anonymous poster hash: da8fb...410

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får bare kvinne deg opp og si "nei, i år passer det ikke"

Anonymous poster hash: 47e6a...1aa
Skrevet

Du får bare kvinne deg opp og si "nei, i år passer det ikke"

Anonymous poster hash: 47e6a...1aa

I know. Skulle bare vært tøffere. Sitter nok mest i hodet mitt. Føler liksom det er vår tur nå. Men er jo mange andre som ikke har stilt også :)

Skrevet

Du kan si ja men at du vil trenge en som kan ta over etter X måneder.

De vil som regel ha en som kan hele perioden.

Jeg sa det, at jeg ikke ville ha mulighet til å stille de første månedene av permisjonen. Da viser du velvilje samtidig som de forstår at det er vanskelig for deg i år.

Anonymous poster hash: 14bba...5ef

Skrevet

Du kan si ja men at du vil trenge en som kan ta over etter X måneder.

De vil som regel ha en som kan hele perioden.

Jeg sa det, at jeg ikke ville ha mulighet til å stille de første månedene av permisjonen. Da viser du velvilje samtidig som de forstår at det er vanskelig for deg i år.

Anonymous poster hash: 14bba...5ef

God idé! Jeg gikk, og heldigvis var det to andre som meldte seg :) Klar til å ta over stafettpinnen neste år, hvis nr fem blir grei å ha med å gjøre. Ellers skal jeg virkelig gjøre en innsats for de tre minstes klasser når den tid kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...