Gå til innhold

Miriam Elvira....fint navn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tungt?

 

Anonymous poster hash: a5b7a...957

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine hver for seg. Ikke sammen!! Altfor tungt og de bare passer ikke sammen!! Som to helt upassende puslebrikker!!

 

Anonymous poster hash: a5e6a...188

Skrevet

Elvira er fint.

 

Anonymous poster hash: 7b7f4...f4c

Skrevet

Syns dessverre det ble litt smør på flesk, men kan jo være det "vokser på meg" :P

 

Tror heller jeg ville gått for Mia/Mina Elvira, eller noe i den gata :)



Anonymous poster hash: 6315f...efa
Skrevet

Fine hver for seg. Litt tungt sammen... elvira finest:-)

 

Anonymous poster hash: fde0a...b5e

Skrevet

Nei, det likte jeg ikke. Synes Eliva er finere enn Elvira.



Anonymous poster hash: 82f6b...c5c
Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men det var en grusom kombinasjon! Miriam er forsåvidt greit, men Elvira er bare ikke pent.

 

Anonymous poster hash: eb613...9d6

Skrevet

Fine navn, men tunga gikk litt i krøll. 

Skrevet

Stygt hver for seg, grusomt sammen. Beklager :(

 

Anonymous poster hash: 420bb...424

Skrevet

Elvira pent, Miriam grusomt.

 

Anonymous poster hash: 36e38...2d1

Skrevet

Elvira liker jeg, men kan styre meg for Miriam.



Anonymous poster hash: 016b4...382

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...