Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Noen som har skrevet viljeserklæring? Hvordan går man fram for å gjøre det? Tanken på at barnefaren får hele omsorgen for barnet hvis jeg dør,gjør meg veldig beskymret! Derfor vil jeg ordne med en viljeserklæring nå. Anonymous poster hash: 89602...247
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Jeg har skrevet en viljeerklæring. Har der skrevet hvem jeg ønsker skal ha omsorgen for barnet dersom jeg går bort. Jeg har begrunnet hvorfor jeg ønsker at vedkommende tar over omsorgen. Det er ingen garanti med en slik erklæring, det er fortsatt fylkesmannen som bestemmer, men det er en måte å få sin stemme hørt etter ens død. Barnet mitt har ingen pappa i livet så jeg regner med at det går greit. Anonymous poster hash: e1c77...eb1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Jeg har også gjort det. Skrevet hvem jeg ønsker får omsorgen og hvorfor. Har også skrevet hvem jeg ønsker ikke skal ha omsorgen og hvorfor. Dokumentet er underskrevet av megselv, og begge mine foreldre som vitner (ikke de som skal "ha barnet"). Jeg har en kopi og mine foreldre har en kopi i safen hjemme hos dem. Anonymous poster hash: b4f56...648
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå