Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Klarer ikke finne et navn vi liker. Vi har noen vi liker litt. Takk og lov er vi helt enig på hva som er litt ok og uaktuelt. Var det lett å finne navn når den lille kom. Var det litt sånn, de er du jo KARI/OLA? Ser for meg at lille blir hetende hun eller "tøysenavnet" vi har nå. Hva er det fineste jentenavnet DU vet om? Anonymous poster hash: eee08...36a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Vi har valgt navn, og det er et dobbeltnavn, men vi er altså uenige om hvilket navn som skal stå først. Jeg heller mot å gi meg, for samboeren min liker ikke egentlig det ene navnet, mens jeg liker begge. Tenker at da får jeg heller gi meg på rekkefølgen siden jeg bestemte at det ene skulle med uansett. Navn er vanskelig. Anonymous poster hash: f7b2a...220
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Vi venter vårt første barn nå Ikke lenge igjen til termin Hun skal hete Mari <3 Jeg likte mange guttenavn, men da vi fant ut at vi ventet ei jente måtte jeg tenke litt. Mannen var positiv til forslagene mine, men mest positiv til Mari. Vi begynte å kalle henne det oss i mellom for lenge siden, og nå er det en Mari i magen, hun kan ikke hete noe annet. Vi synes det er et navn som er søtt, nydelig og sterkt på en gang. Og så er det ikke særlig mange som får det navnet lenger, så bli mest sannsynlig eneste i barnehagen, skolen osv Anonymous poster hash: ca207...44c
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Vi venter vårt første barn nå Ikke lenge igjen til termin Hun skal hete Mari <3 Jeg likte mange guttenavn, men da vi fant ut at vi ventet ei jente måtte jeg tenke litt. Mannen var positiv til forslagene mine, men mest positiv til Mari. Vi begynte å kalle henne det oss i mellom for lenge siden, og nå er det en Mari i magen, hun kan ikke hete noe annet. Vi synes det er et navn som er søtt, nydelig og sterkt på en gang. Og så er det ikke særlig mange som får det navnet lenger, så bli mest sannsynlig eneste i barnehagen, skolen osv Anonymous poster hash: ca207...44c Fint navn. Vi har en Mari i nær familie. Anonymous poster hash: eee08...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå