Gå til innhold

Ny kjæreste IGJEN.


Anbefalte innlegg

Skrevet

En mor i klassen til mitt eldste barn. Ca en gang i halvåret har ny kjæreste og skryter så fælt av at hun er så forelsket og ENDELIG har funnet lykken. Etter ett halvt år er det slutt fordi han/hun (alt ettersom) er en drittsekk og ikke behandler henne bra. Ett par uker etterpå er hun såå lykkelig i ett nytt forhold igjen... 

Dette har pågått noen år. Må være slitsomt for ungen da? :/



Anonymous poster hash: 31b9e...ebc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det vil jeg tro. Skjønner ikke hvordan hun orker det heller. Men mest synd på barna selvfølgelig.

Skrevet

Har en venninne som var slik. Syns det var grusomt å tenke på. Prøvde å hinte om at det kanskje ikke var så veldig bra for barna å ha så mange mannfolk inn og ut av huset hele tiden, men det gikk ikke inn.

 

Helt til datteren gav en henne en vekker. Det var nettopp blitt slutt mellom venninnen min og den ene av mannfolka. Da han hadde pakket siste rest og nettopp gått ut døra sa datteren på 6 år: Når får vi en ny pappa i huset da mamma.

 

Hun tok det hintet og tok seg KRAFTIG sammen!



Anonymous poster hash: 33297...732
Skrevet

og du har med og det og gjøre fordi?



Anonymous poster hash: c3246...bcb
Skrevet

Hvorfor bryr du deg?

 

Anonymous poster hash: c05d7...2be

Skrevet

Hvorfor bryr du deg?

 

Anonymous poster hash: c05d7...2be

 

Jeg bryr meg om ungen, og synes ikke det er optimalt og vokse opp slik.

 

Anonymous poster hash: 31b9e...ebc

Skrevet

 

og du har med og det og gjøre fordi?

 

Anonymous poster hash: c3246...bcb

 

 

Jeg har jo ingenting med det å gjøre. Hvorfor tror du det?

 

Anonymous poster hash: 31b9e...ebc

Gjest Antarctica
Skrevet

Du vet vel ikke om alle disse får møte barna?

Skrevet

Skryter hun til dere voksne eller flytter det inn ny mann etter 2 uker?  For er stor forskjell på hva man gjør når man har barnefri (som skilt regner jeg med far har samvær eller er hun helt alene? ) og når man er med barna  :) 

Skrevet

Du vet vel ikke om alle disse får møte barna?

Det vet jeg. På hver juleavslutning/sommeravslutning er det med en ny en. Barna våre er bestevenner, og mitt barn har også møtt alle som en :/

 

Anonymous poster hash: 31b9e...ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...