Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Ser på hjemmesiden at det går buss fra Oslo sentrum. Kommer fra Drammen og lurer på om Vika eller Aker Brygge er i gåavstand? Så kunne vi gått av bussen på veien og sluppet å ta enda en buss. Har kikket på kart, men blir ikke helt klok.. Noen som vet? Anonymous poster hash: 4ef3d...7e4
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Mener altså gåavstand til Hjortneskaia Anonymous poster hash: 4ef3d...7e4
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Bussen stopper 100 meter fra båten. Spør sjåføren når du går på Anonymous poster hash: bc817...14a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Bussen stopper 100 meter fra båten. Spør sjåføren når du går på Anonymous poster hash: bc817...14a Hvilken buss da? den fra terminalen ? Anonymous poster hash: 4ef3d...7e4
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 TransportColor Lines tilslutningsbuss Fra sentrum: Bussterminalen plattform 13 kl 1200 Påstigning ved Jernbanetorget (utenfor Oslo City) og Nationaltheatret (i Stortingsgata). Vi skal også til Kiel ( i morra), jeg sjekka det rett før jeg så spørsmålet her Anonymous poster hash: 69977...d0f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Transport Color Lines tilslutningsbuss Fra sentrum: Bussterminalen plattform 13 kl 1200 Påstigning ved Jernbanetorget (utenfor Oslo City) og Nationaltheatret (i Stortingsgata). Vi skal også til Kiel ( i morra), jeg sjekka det rett før jeg så spørsmålet her Anonymous poster hash: 69977...d0f Ja, så dette. Men jeg ville helst gå av bussen på veien og slippe å kjøre inn til sentrum og bytte buss. Anonymous poster hash: 4ef3d...7e4
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Har opplevd at tilslutningsbussen var full og vi måtte fikse en taxi. Det ble litt ekstra stress. Ser at du ikke planlegger å ta den men bare nevner det :-) Anonymous poster hash: eda39...a31
mamma_til_verdens_beste Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 Det tar 10 min å gå til Aker brygge fra båten, litt avhengig av tempoet man går i.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 Takk for svar Anonymous poster hash: 4ef3d...7e4
MammantilNurket Skrevet 25. september 2014 #10 Skrevet 25. september 2014 Bussen er som regel stappfull. Om du ikke har for mye bagasje kan du fint spasere fra Sentralstasjonen. God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå