Gå til innhold

Buss til cruise til Kiel


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på hjemmesiden at det går buss fra Oslo sentrum. Kommer fra Drammen og lurer på om Vika eller Aker Brygge er i gåavstand? Så kunne vi gått av bussen på veien og sluppet å ta enda en buss.

Har kikket på kart, men blir ikke helt klok..

Noen som vet?:)

 

Anonymous poster hash: 4ef3d...7e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener altså gåavstand til Hjortneskaia :)

 

Anonymous poster hash: 4ef3d...7e4

Skrevet

Bussen stopper 100 meter fra båten. Spør sjåføren når du går på :)

 

 

 

Anonymous poster hash: bc817...14a

Skrevet

Bussen stopper 100 meter fra båten. Spør sjåføren når du går på :)

 

 

 

Anonymous poster hash: bc817...14a

Hvilken buss da?:) den fra terminalen ?

 

 

Anonymous poster hash: 4ef3d...7e4

Skrevet

Transport
Color Lines tilslutningsbuss

Fra sentrum:
Bussterminalen plattform 13 kl 1200
 
Påstigning ved Jernbanetorget (utenfor Oslo City) og Nationaltheatret (i Stortingsgata).
 
Vi skal også til Kiel ( i morra), jeg sjekka det rett før jeg så spørsmålet her ;)
 
 

 



Anonymous poster hash: 69977...d0f
Skrevet

 

Transport

Color Lines tilslutningsbuss

 

 

Fra sentrum:

Bussterminalen plattform 13 kl 1200

 

 

Påstigning ved Jernbanetorget (utenfor Oslo City) og Nationaltheatret (i Stortingsgata).

 

Vi skal også til Kiel ( i morra), jeg sjekka det rett før jeg så spørsmålet her ;)

 

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 69977...d0f

Ja, så dette. Men jeg ville helst gå av bussen på veien og slippe å kjøre inn til sentrum og bytte buss.

 

Anonymous poster hash: 4ef3d...7e4

Skrevet

Har opplevd at tilslutningsbussen var full og vi måtte fikse en taxi. Det ble litt ekstra stress. Ser at du ikke planlegger å ta den men bare nevner det :-)

 

Anonymous poster hash: eda39...a31

Skrevet

Det tar 10 min å gå til Aker brygge fra båten, litt avhengig av tempoet man går i.

Skrevet

Takk for svar :)

 

Anonymous poster hash: 4ef3d...7e4

Skrevet

Bussen er som regel stappfull. Om du ikke har for mye bagasje kan du fint spasere fra Sentralstasjonen.

God tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...