Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Jeg opplevde noe litt ubehagelig for et par dager siden.. Var samling for foreldre og barn i barnehagen, både avdelingen 0-3 år og avdelingen 3-5 år. Det var satt opp bord og benker som man kunne sitte på, og så skulle vi spise litt mat og litt sånn med barna, en koselig samling da Jeg var tidlig ute, så jeg og vesla mi (som nettopp har begynt i bhg) satte oss ned ved et bord. Litt bortenfor oss ved et annet bord, satt det en annen familie (mann, kone og et par barn). Det begynte etterhvert å komme flere folk inn og satte seg ned. En mann med en sønn på rundt fire kom inn og skulle finne seg en plass. Sønnen marsjerte bort til meg og min datter og ville gjerne sitte ved oss! Det var helt i orden for meg Han sa "vi sitter her, pappa", men faren sa neeei! Vi kan sitte her borte (ved familien som satt der, de kjente hverandre såvidt). Sønnen ville sitte hos oss og prøvde å få faren sin med bort, men han ble irritert og sa at NEI, han skulle sitte der. Så spurte han sønnen sin om han ville sitte hos oss alene! Han nektet plent å sitte i nærheten av oss voksen mann i slutfen av tredveårene. Litt vanskelig å forklare, men det ble så mye om og men at jeg følte meg ille til mote. Det var en litt rar oppførsel. Hadde det vært meg, hadde jeg bare sagt "ok, vi kan sitte her " om mitt barn ville sitte et sted. Ikke nektet 4-5 ganger og laget et nummer ut av det. Var det rar oppførsel? Anonymous poster hash: a9bec...e88
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Det har jeg absolutt ingen formening om - det kan da være grunner du ikke vet om som gjorde at de ville sitte akkurat der! Anonymous poster hash: 5b4ca...76c
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Det har jeg absolutt ingen formening om - det kan da være grunner du ikke vet om som gjorde at de ville sitte akkurat der!Anonymous poster hash: 5b4ca...76c Som hva da, tvangstanker? Anonymous poster hash: a9bec...e88
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Litt merkelig selvsagt, men det kan jo være en god grunn til det. Ville ikke tatt det personlig, eller brukt mange tanker og energi på det... Anonymous poster hash: 29152...7d1
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Hvis de kjente hverandre litt kan det være derfor. Denne faren liker kanskje slike samlinger veldig dårlig, og foretrekker å sitte sammen med noen han har pratet med før? Eller kanskje denne faren har ein kone som er sykelig sjalu. Hun ville kanskje komme til å spørre ut barnet og faren hvem de satt sammen med, og faren unngikk deg for husfredens skyld. Litt rar oppførsel kanskje, men ikke noe jeg ville tenkt så veldig mye over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå