Gå til innhold

Var dette frekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer hadde en dårlig dag igår, og jeg skulle ta bussen med babyen i vogn for å møte han (i ca en halvtime) vi skulle låne foreldrene hans sin bil i tillegg til at vi har vår egen. Jeg satte meg på bussen med kom på at jeg hadde glemt husnøklene deres hjemme (de er ikke hjemme, altså), ringte han og sa det og da ropte han "seriøst"?! inn i telefonen. Og truet med at han skulle kjøre hjem. Jeg hadde tatt bussen hele den lange veien med babyen for at vi skulle se på møbler sammen, for ingen grunn tydeligvis.. Vi fant et par ekstra nøkler til leiligheta da i vår egen bil, så det var ikke et problem egentlig!

Møtte på han når vi gikk av bussen, forbanna som han var. Hadde hatt en dårlig dag på jobb visstnok. Spurte om han måtte la det gå utover meg? Og da sa han at det var vanskelig å la være. Så ga han meg nøklene til foreldrenes leilighet, og kjørte fra meg og babyen.. Han hadde dog kjørt fra sine egne husnøkler og han kom tilbake rimelig kjapt. Vi hadde en fin ettermiddag, og han sa unnskyld igår - men kjenner fortsatt det er kjipt når mennesker rundt deg er så sure og forbanna! Jeg spurte om han var sint FØR jeg ringte og sa jeg hadde glemt nøklene (for det var tydeligvis det som fikk begeret til å renne over) og da sa han "ikke egentlig, nei.." Også ble han sur for at jeg trakk det frem etter han hadde sagt unnskyld. Syns oppførselen hans var frekk, faktisk. 

Anonymous poster hash: 1874b...7f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde forventet noe mer enn et tamt "unnskyld" når han oppførte seg så idiotisk. Er jo ikke som om du glemte nøklene med vilje. Unnskyldningen bør stå i samsvar med ugjerningen, og hans kom til kort!

Anonymous poster hash: 9da02...21b
Skrevet

Hvis det var et engangstilfelle, er det kanskje ikke så mye å tenke på? Alle kan jo ha en dårlig dag.

Skrevet

Med mindre du glemmer nøklene hver dag, er han urimelig. 

Hjelpes, alle kan glemme nøklene en og annen gang.

Anonymous poster hash: 78ceb...5c5
Skrevet

Dere høres kanskje litt unge ut?

Anonymous poster hash: 63cba...2ec

Skrevet

Dere høres kanskje litt unge ut?

Anonymous poster hash: 63cba...2ec

Snart 26, syns du det er veldig ungt?

Skrevet

Alle kan ha en dårlig dag ja, men man kan da oppføre seg ordentlig rundt andre selv om man har hatt en drittdag? Jeg er ikke perfekt selv, men kunne aldri kjørt fra noen i sinne om de ikke hadde gjort noe skikkelig galt.. 

Skrevet

Alle kan ha en dårlig dag ja, men man kan da oppføre seg ordentlig rundt andre selv om man har hatt en drittdag? Jeg er ikke perfekt selv, men kunne aldri kjørt fra noen i sinne om de ikke hadde gjort noe skikkelig galt..

Kjøre fra var litt drastisk, ja. Men er dette noe som er typisk for han, eller er han stort sett snill og grei? Jeg er feks stort sett hyggelig å være i er forhold med, men har likevel hatt dager jeg ikke er altfor stolte av. Det er vel bare menneskelig?

Skrevet

Han høres ustabil ut

Anonymous poster hash: 3e14b...1cd

Skrevet

Hvorfor ringte du for å si at du hadde glemt nøklene hvis dere allerede hadde ekstra nøkler i bilen??

Anonymous poster hash: a10af...f9d

Skrevet

Hvorfor ringte du for å si at du hadde glemt nøklene hvis dere allerede hadde ekstra nøkler i bilen??Anonymous poster hash: a10af...f9d

Knslje hun ikke husket det der og da?

Anonymous poster hash: 3e14b...1cd

Skrevet

Alle kan ha en dårlig dag ja, men man kan da oppføre seg ordentlig rundt andre selv om man har hatt en drittdag? Jeg er ikke perfekt selv, men kunne aldri kjørt fra noen i sinne om de ikke hadde gjort noe skikkelig galt..  Anonymous poster hash: 1874b...7f7

Å kjøre fra noen på den måten er uakseptabelt uansett, om det ikke ledsages av "sorry, men nå er jeg såpass grinete at jeg merker at jeg trenger å ta en tur for å blåse ut litt. Går det greit at du passer småen imens (ungen er jo like mye hans ansvar som ditt), så snakkes vi når jeg har fått kjølt meg ned, ok?"

At man river litt kjeft en dag da alt har gått galt og partneren tilfører dråpen som får begeret til å renne over, synes jeg man må kunne passere etter en unnskyldning. Men å dra fra både deg og barn uten ord om når og om man kommer tilbake, er uansvarlig og barnslig. Det bør kommuniseres klart og tydelig at det er uakseptabelt, så kan dere sammen bli enige om en måte å ventilere på når det koker over, som begge er ok med og begge kan bruke.

Skrevet

Han høres jo ut til å ha problemer med sinnemestring. Er han ofte sånn?

Alle kan ha en dårlig dag, men man greier jo som regel å oppføre seg for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...