Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 ...og en av interessentene har ringt rundt til de andre på interessentlisten og bedt de om å holde seg unna huset vårt! Hva kan jeg gjøre med sånt? Anonymous poster hash: 6e3a6...01f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Fortelle det til megler? Er kanskje ikke så mye du kan gjøre, men det er jo helt sykt. Anonymous poster hash: fedd8...3cd
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Hvordan har de fått vite hvem som står på lista? Er ikke det noe som bare megler har tilgang til? Anonymous poster hash: 690a2...8da
3 i april Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Hæ ??? Hvorfor har vedkommende gjort det ??? Det høres jo helt sykt ut. Men du kan jo ta kontakt med vedkommende og si at dere ikke MÅ selge til den som kommer med høyeste bud, men at dere faktisk kan selge til noen med lavere bud, å om vedkommende fortsetter på denne måten blir det helt uaktuelt og selge huset til noen som holder på denne måten !!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Takk for svar. Vedkommende, han som ringer rundt, har antageligvis tatt bilde av interessentlisten da han var på visning her. Megler vet om det, for en av de interesserte fortalte henne det. Nei, vi får kanskje ikke gjort så mye med det. Surt altså, det kan jo hende at han klarte å skremme vekk noen. HI Anonymous poster hash: 6e3a6...01f
3 i april Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Men lurer litt på hvordan vedkommende har sagt til de andre interesserte altså... Han kan vel ikke akkurat true noen til og la være og komme bud ? Tviler egentlig på at noen av de andre bryr seg så veldig mye. Er han truende, så bør han anmeldes.. Om jeg hadde fått en slik telefon den gang vi dreiv og lette etter hus, hadde jeg bare ledd godt og sagt " snakkes i budkrigen "
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Da bør du be megler ta en tlf til de andre på lista og forklare situasjonen.. Få dem til å skjønne at dette er en slu jævel som vil prøve å skremme vekk andre. Folk er jaggu frekke må jeg si! Vet om en annen som løp rundt i snekkerbukse og skrek på visning at badet ikke hadde membran for å skremme de andre, for så å legge inn bud når resten hadde dratt. En annen holdt på med et spill uten like med noen som ikke fikk solgt huset sitt, la først inn bud litt under takst som de avslo, da huset ikke ble solgt og de kontaktet vedkommende la han inn nytt skambud, som de avslo, sånn holdt han på lavere og lavere i 6 mnd. Til slutt var selger så lei av denne personen at de solgte til en helt annen selv om budet var lavt. Dere trenger ikke selge til denne idioten.. Anonymous poster hash: cdcbd...629
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 Avis bude hans vist dokke ikkje får det dokke vil ha for huset. Klag til megler dersom han har ødelagt salget. Og finn ei ny løsning. Anonymous poster hash: 2b8a1...e4a
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 Hah! Hadde jeg vært interressert i et hus og noen hadde ringt meg for å si at jeg må holde meg unna, da kan du banne på at jeg hadde fått enda mer lyst på det! (Ja, så barnslig er jeg! ) Be megler ringe denne personen å si at han må slutte, ellers anmelder dere han?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #10 Skrevet 25. september 2014 Avis bude hans vist dokke ikkje får det dokke vil ha for huset. Klag til megler dersom han har ødelagt salget. Og finn ei ny løsning. Anonymous poster hash: 2b8a1...e4a Hva skrev du nå? Bokmål eller nynorsk, vær så snill! Hva har avisbudet med dette å gjøre? Anonymous poster hash: 0e9e5...c04
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #11 Skrevet 25. september 2014 Avis bude hans vist dokke ikkje får det dokke vil ha for huset. Klag til megler dersom han har ødelagt salget. Og finn ei ny løsning. Anonymous poster hash: 2b8a1...e4a Hva skrev du nå? Bokmål eller nynorsk, vær så snill! Hva har avisbudet med dette å gjøre? Anonymous poster hash: 0e9e5...c04 I alla dager, er du virkelig så tungnem at du ikke klarer å forstå hva som står der? Noe så trist. Eller der det bare at du må hakke på andre for å føle deg bedre selv? Anonymous poster hash: 2681a...2bc
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #12 Skrevet 25. september 2014 Herregud, er det mulig? Så utrolig usselt gjort av han interessenten!! Fysj! Hadde jeg vært dere hadde jeg sagt i fra til megleren at dere ikke ønsker å selge til han "slemme" interessenten UANSETT hvilket bud han kommer med. Rett og slett pga dere kommer mest sannsynligvis til å få enorme problemer med en sånn type person. Veldig skummelt å selge til sånne personer, vanligvis klager de på alt og ingenting, truer selgere og oppfører seg rett og slett ufyselig. Håper megleren din kvinner seg opp og gir denne personen en skjennepreken!! Anonymous poster hash: 553e8...707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå