Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Legen ville ikke pga var redd jeg skulle bli gravid Flere?? Anonymous poster hash: 5138f...e87
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Var legen redd du skulle bli gravid? Er det i så tilfelle legens valg da? Merkelig... Anonymous poster hash: c5936...6df
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Hehe Ja, merkelig Anonymous poster hash: 5138f...e87
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Det er du som bestemmer det, ikke legen. Anonymous poster hash: 8ae60...db1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 og da forstår jeg deg rett at legen er din mann? Anonymous poster hash: 661b4...43e
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Hehe nei Anonymous poster hash: 5138f...e87
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Hva i all verden har legen med det å gjøre? Med mindre du har ubeskyttet sex med legen din. Anonymous poster hash: 91e6c...5fb
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 går du på medisiner eller har en sykdomshistorikk som gjør at en graviditet ikke et anbefalt eller kan være farlig for deg da? Anonymous poster hash: cc934...7f8
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 Ja fikk nesten ikke fjerna p-staven. Masse bivirkninger og var jævlig! Ble mamma når jeg var 19 da, så ville vel ikke jeg skulle få flere... Anonymous poster hash: 02a0b...14b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #10 Skrevet 25. september 2014 Jeg har tre barn med to forskjellige Og enda en ny kjæreste Sikkert derfor Anonymous poster hash: 5138f...e87
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #11 Skrevet 25. september 2014 Kanskje legen prøvde å skåne deg fra deg selv. Anonymous poster hash: 537a0...989
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #12 Skrevet 25. september 2014 Jeg har tre barn med to forskjellige Og enda en ny kjæreste Sikkert derfor Anonymous poster hash: 5138f...e87 Legen kan jo uansett ikke nekte det, men det høres jo fornuftig ut å prøve å overtale deg til noe annet. Tar du ut staven for å få et fjerde barn med en tredje mann? Og du er fortsatt ganske ung? Uten å kjenne deg så høres ikke det veldig fornuftig ut. Anonymous poster hash: a62b1...049
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #13 Skrevet 25. september 2014 Jeg vil ha flere barn ja Anonymous poster hash: 5138f...e87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå