Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Tok silikon for 3 år siden.etter det ble jeg gravid og har ammet.syne de henger litt mer nå, selv om jeg tok under muskel.er dette vanlig?hadde to før jeg tok silikon, så trodde ikke de ville forandre seg så mye. Noen andre???? Anonymous poster hash: 11da9...bc8
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 De er da du skal vente med silikon til du er ferdig med barneproduksjon! Anonymous poster hash: f627e...02d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Det er klart de forandrer seg etter å ha fått barn, spiller ingen rolle om det ligger en pose silicon inni der eller ikke, ditt brystvev forandrer seg. Anonymous poster hash: c302c...a29
Pixy Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Siden du tok under muskel så kan det ende med at protesten sitter der den skal, men at huden og fettvevet sklir over protesten. Det ser ikke bra ut. Hadde du tatt over musklen så hadde hele brystet sunket, og fått et naturlig "heng". Er dessverre sånn at brystene forandrer seg hvert svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 ...og i tillegg til at svangerskapet gjør at brystene forandrer seg, så gjør alderen at alt trekker mot sør. Hud og vev er ikke like elastisk, og akkurat som på alle andre, så vil dine bryster også henge med årene, helt uavhengig av hva som befinner seg under muskelen. Anonymous poster hash: 5f2b5...74c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Du får legge deg under kniven igjen da vet du, så blir du sikkert vakker og lykkelig igjen. Anonymous poster hash: 3737f...09b
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Det er klart de forandrer seg etter å ha fått barn, spiller ingen rolle om det ligger en pose silicon inni der eller ikke, ditt brystvev forandrer seg. Anonymous poster hash: c302c...a29 Nei, det er ingen selvfølge at det er endring. Det er individuelt. Jeg hadde veldig små bryst. Jeg hadde ingen endring i BH-størrelse i graviditeten, under amming eller etterpå. Akkurat den samme som alltid. Tok silikon etter nr 1, og de har heller ikke forandret seg etter nr 2. Dette fordi hos meg er det minimale endringer. Snakket også om dette under konsultasjonen og det er ikke gitt at man trenger å vente til man er ferdig med barn. Det spørs helt på hvordan brystene dine reagerer på graviditet/amming. Derfor kan man heller si at det er lurt å vente til man har fått ett barn i alle fall, så ser man hvordan man er Anonymous poster hash: e38ad...860
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Hadde fått to barn dajeg tok det.hadde veldig små pupper. Utrolig hvor mye frekkefolk d er her.trenger jo ikke være spydig selv om man spør om noe..du lenger opp. Lurte bare på erfarin fra andre.dere som ikke har tatt silikon trenger ikke svare Anonymous poster hash: 11da9...bc8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 Jeg tok mellom barn 1 og 2. De har sunket litt og ser absolutt helt naturlige ut. For min del er det bare fint da jeg ikke hadde pupper før. For å svare på spørsmålet ditt; ja, det er helt normalt. Anonymous poster hash: 32ae0...aeb
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #10 Skrevet 26. september 2014 De henger ikke kjempemasse men litt.. men kanskje bare litt annerledes enn slik de så ut før.for da sto de rett ut haha... samboeren synes de er fine..men jeg synes de henger litt. Anonymous poster hash: 11da9...bc8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #11 Skrevet 26. september 2014 De henger ikke kjempemasse men litt.. men kanskje bare litt annerledes enn slik de så ut før.for da sto de rett ut haha... samboeren synes de er fine..men jeg synes de henger litt. Anonymous poster hash: 11da9...bc8 Er det normalt at de står rett ut hele livet? Hvorfor får overvektige hengepupper? Ekstra fett der, så da siger det nedover Anonymous poster hash: 8c7a4...b0b
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #12 Skrevet 26. september 2014 De henger ikke kjempemasse men litt.. men kanskje bare litt annerledes enn slik de så ut før.for da sto de rett ut haha... samboeren synes de er fine..men jeg synes de henger litt. Anonymous poster hash: 11da9...bc8 Jeg vil tro at det da ser litt mer naturlig ut 😃 Endret størrelsen mye hos deg under graviditeten og amming da? Anonymous poster hash: e38ad...860
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #13 Skrevet 26. september 2014 Nei nesten ingenting.første dagene m amming bare.er ikke noe som går på garantien det vel?legen sa det gikk fint å amme og står at garantien gjelder selv om man har ammet, men det er vel kanskje på andre ting som sprekker i protesa osv?? Anonymous poster hash: 11da9...bc8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #14 Skrevet 26. september 2014 Nei nesten ingenting.første dagene m amming bare.er ikke noe som går på garantien det vel?legen sa det gikk fint å amme og står at garantien gjelder selv om man har ammet, men det er vel kanskje på andre ting som sprekker i protesa osv?? Anonymous poster hash: 11da9...bc8 Usikker på dessverre. Skal jeg gjette, vil jeg tro at det gjelder skader og innkapsling. Men koster deg bare litt tid å sjekke ut, så hadde kanskje hørt med de Er det Fornebuklinikken? Nå bare gjetter jeg i vilden sky altså, men de har garanti selv under svangerskap og amming. Anonymous poster hash: e38ad...860
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #15 Skrevet 26. september 2014 Jeg kjenner flere med silikon som har hengepupper nå, for med årene så henger jo de puppene og. De tok ikke under muskel da. Anonymous poster hash: 22ef8...a7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå