lyccke Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Vi venter baby i mai, og har tenkt litt på denne vognposen http://www.mimmis.no/produkt/3508-bebestar-ullvognpose-m-stjerne.aspx Ville dere kjøpt denne til en vårbaby? Noen som eventuelt har noe forslag?
Gjest Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Ja den ville jeg ha kjøpt Har brukt en slik pose til langt uti juni her.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Jeg har to maibarn og vi har ikke hatt pose til dem på den tiden altså. Man kan selvfølgelig ha noen sure dager i mai, men du kan også fint ha over 20 grader. Vi har hatt et lammeskinn liggende i bunn av vognen også har barnet hatt dyne eller bare ett teppe over seg. Nyfødte liker ikke å være "nakne", de trives best med klær på og da kan de ikke ha en diger vinterpose i mai (om du ikke bor på Svalbard da) Har ikke brukt pose før godt utpå høsten og da har vi hatt dunpose. Anonymous poster hash: c9875...bb1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Spørs jo helt på været, om det er mildt så blir en slik pose for varm. Du får jo brukt den til vinteren igjen uansett da 😉 men jeg ville sjekket ut en tynnere pose feks easygrow lite. Knallgod pose! Kan brukes på våren/ høsten. Vet at voksi og har en slik tynnere pose. En dun/ ullpose er for kaldt vær, så om du bor i nord så kan det jo hende at det er passelig! Anonymous poster hash: 3d1b4...f88
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Ville ikke brukt pose i mai, heller en lett dyne og et vognteppe. Vi får baby nå i slutten av november, så har kjøpt Risarosa sin pose (veldig varm). Tenker at rundt april tar vi ut dunposen inni (da blir det mer som et fløyelsforet ullteppe). Og om sommeren blir det vel bare å ha et teppe Anonymous poster hash: 9db90...0af
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Ellers har risarosa nydelige sommerposer, sjekk ut Facebook-siden deres. De har ikke oppdatert nettsida si så du ser dem ikke der, men det er ikke noe problem å kjøpe det. Men dere trenger jo uansett ikke å kjøpe på en stund enda da, dere har jo kjempegod tid. Jeg kjøpte Risarosa-pose for en uke siden, men har som sagt termin i slutten av november Anonymous poster hash: 9db90...0af
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Voksi classic kan du jo bruke med både sommer og vinterdyne i. Den har vi og er veldig fornøyd. Kan også ha bæreplate i bunnen Anonymous poster hash: f2981...4e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå