Gå til innhold

Strømpebånd - bryllup


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal man ha det ?? :-)



Anonymous poster hash: 7fdde...4b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På låret



Anonymous poster hash: 0ba14...9f0
Skrevet

Lurte på HVORFOR, ikke HVOR

 

Hihi - noen som vet?

 

Anonymous poster hash: 7fdde...4b1

Skrevet

Sexy vettu :P

 

Anonymous poster hash: cf39d...593

Skrevet

Jeg føler meg ikke sexy da men hihi

Har kjøpt, håper mannen blir glad :P

 

Takk for svar

 

Anonymous poster hash: 7fdde...4b1

Skrevet

haha leste helt feil... jeg som svarte "på låret"..

 

Det er vel en greie i likhet med brudebuketten.. 

Den kastes til jentene, og strømpebåndet skal mannen fjerne og kaste til de single gutta.

 



Anonymous poster hash: 0ba14...9f0
Skrevet

haha leste helt feil... jeg som svarte "på låret".. Det er vel en greie i likhet med brudebuketten.. Den kastes til jentene, og strømpebåndet skal mannen fjerne og kaste til de single gutta.  Anonymous poster hash: 0ba14...9f0

brudebuketten min ligger pent i vetriineskapet vårt og strømpebåndet fikk mannen æren av å bite av på bryllupsnatten :P

 

Anonymous poster hash: cf39d...593

Skrevet

Stili - takk for svar :)

 

Anonymous poster hash: 7fdde...4b1

Skrevet

Jeg droppey strømpebånd. Jeg skjønte ikke helt vitsen med det

 

Anonymous poster hash: ac336...e91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...