Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Hvorfor skal man ha det ?? :-) Anonymous poster hash: 7fdde...4b1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 På låret Anonymous poster hash: 0ba14...9f0
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Lurte på HVORFOR, ikke HVOR Hihi - noen som vet? Anonymous poster hash: 7fdde...4b1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Sexy vettu Anonymous poster hash: cf39d...593
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Jeg føler meg ikke sexy da men hihi Har kjøpt, håper mannen blir glad Takk for svar Anonymous poster hash: 7fdde...4b1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 haha leste helt feil... jeg som svarte "på låret".. Det er vel en greie i likhet med brudebuketten.. Den kastes til jentene, og strømpebåndet skal mannen fjerne og kaste til de single gutta. Anonymous poster hash: 0ba14...9f0
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 haha leste helt feil... jeg som svarte "på låret".. Det er vel en greie i likhet med brudebuketten.. Den kastes til jentene, og strømpebåndet skal mannen fjerne og kaste til de single gutta. Anonymous poster hash: 0ba14...9f0 brudebuketten min ligger pent i vetriineskapet vårt og strømpebåndet fikk mannen æren av å bite av på bryllupsnatten Anonymous poster hash: cf39d...593
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 Stili - takk for svar Anonymous poster hash: 7fdde...4b1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 Jeg droppey strømpebånd. Jeg skjønte ikke helt vitsen med det Anonymous poster hash: ac336...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå