Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Jeg skulle vaske den igår for første gang, så jeg skrudde av den greia i vasken og under tok jeg av de rørene og vasket de men når jeg skulle montere den sammen så brukte jeg to timer og klarte ikke å sette den sammen. Så idag må jeg ringe rørlegeren. Uff så dum jeg er!!! Hvor vanskelig kan det være? Anonymous poster hash: d19f2...f17
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Nei, det er mannfolkarbeid så det gjør gubben Han har alltid klart å skru den sammen igjen da... Anonymous poster hash: d88cf...a52
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Jeg har en steamer som jeg bruker å steame slukene med. Anonymous poster hash: 88226...16c
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 vasker sluken oppi vasken ja, men skrur ikke fra hverandre rørene. EN gang måtte min mann det da jeg hadde mistet ringen min oppi der. Og da tok han ut litt av hvert annet også. Ellers bruker jeg bare plumbo hvis det blir tett. Her er det en sånn liten "skål" under vasken som alt tungt blir liggende i når det faller i vasken så i alle fall trenger man bare å skru opp den. Anonymous poster hash: 58ee4...89e
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Note to self : ikke gjør det igjen Rørleggeren ler sikkert litt av deg, og hjelper deg Spør han hvordan man skal gjøre det, så forteller du det her! Jeg lurer også Anonymous poster hash: 67b7f...029
kvirrevittt Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Tips til neste gang: ta bilde FØR du demonterer
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Note to self : ikke gjør det igjen Rørleggeren ler sikkert litt av deg, og hjelper deg Spør han hvordan man skal gjøre det, så forteller du det her! Jeg lurer også Anonymous poster hash: 67b7f...029 Haha, det skal jeg gjøre Jeg har tatt bilde før jeg demonterte, og det hjalp, jeg har satt det på plass men det blir fort tett i vasken, så noe har jeg ikke gjort riktig inni Har et bad til og forsøkte å se under den sluken men den er annerledes enn på det andre badet. Anonymous poster hash: d19f2...f17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå