Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Hatt feber og vondt i bihulene siden søndag. Har bare blitt verre og idag er det skikkelig vondt i bihulene, opp i hodet og nedover i nakken så klarer nesten ikke bevege hodet. Lege eller kan jeg regne med det er over om et par dager? Anonymous poster hash: 334d8...3f2
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Jeg hadde ringt og hørt hva de sa. Om du bør komme inn eller om det går over av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Enig med hun over, Ring og hør Anonymous poster hash: bb8be...5ca
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Ja, får ringe å høre. Får vente et par timer til jeg er ferdig med møter osv. på jobb. Da tror jeg at jeg må kaste inn håndkleet uansett og komme meg hjem Anonymous poster hash: 334d8...3f2
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Om du har hatt feber i 4 dager kan det tyde på at du trenger antibiotia, om det bare er virus pleier ikke feberen sitte mer enn 2-3 dager. Men det er jo ikke rart du ikke blir frisk heller om du presser deg på jobb med feber og full pakke, kroppen og immunforsvaret trenger hvile. Det er når du sover immunforsvaret jobber best. Ring lege med en gang, du får ikke time før utpå dagen likevel. Venter du til senere i dag med å ringe har de ikke tid til å ta deg imot, da har de fylt opp dagen sin og du ender på legevakten i kveld, det er unødvendig og kjedelig. Anonymous poster hash: aaaac...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå