Gjest vannballong Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Hei min tre uker gamle baby må naturlighvis ammes om natta. Drikker seg god og mett etter 20 min halvtime.. av og til lenger. Jeg er selvfølgelig trøtt og legger henne igjen men da ligger hun med øyene åpne å jeg får dårlig samvittighet. så jeg tar henne opp og bysser henne i søvn. Dette tar sikkert 1,5 time tilsammen. Det er veldig koselig altså men gjør jeg det helt galt? Hvordan gjorde dere erfarene? Noen ganger er det nødvendig pga luftsmerter og kan også ta lenger tid.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Hvis hun er fornøyd med å ligge og se i mørket hadde jeg latt henne være i fred. Gråter hun hadde jeg bysset. Anonymous poster hash: a697a...7d4
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Hvis hun ikke gråter er det ingen vits i å bysse, da er hun jo ikke trøtt. Hvis hun synes det er ok å ligge å kikke rundt så hadde jeg sovnet med god samvittighet, man våkner jo hvis/når de gråter uansett. Anonymous poster hash: 732a3...302
kråkemamma Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Jeg har det litt på samme måten Har en veldig rolig baby som etter flaske kan ligge i senga å bare kikke før hun sovner. Det gjør hun også på dagtid. Men hun klager ikke, ser ut som hun liker det. Så lenge hun ikke klager så kan du la henne ligge. Enten sovner hun eller så blir dt bråk og da kan du ta henne opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå