Gå til innhold

oljeovn eller vanlig ovn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en oljeovn som lakk, så den må nå erstattes. Men hva slags ovn er best? Har en baby som krabber, så ovnen blir plassert bak avlastningsbordet, men varmen må bli fordelt rundt i stua og kjøkkenet.

Anonymous poster hash: e80a6...50f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene veltet en oljeovn her, før ungene rakk å løpe de 7metra fra rommet til der vi var, mens de hylte så var rommet helt sort. Så her kommer det aldri oljeovn inn i hus mer. Vi har en vanlig ovn på gulvet, og den er jeg veldig fornøyd med. Panelovn som også er vifte ovn slik at vi kan ha den på svak varme om natta når det er kaldt, og sette vifta på om morran så er det fort passe tempratur. Lettere å regulere varmen syns jeg også det er.

Så med småbarn ville jeg aldri ha hatt oljeovn, for den røyken det ble på så kort tid er farligere enn brann. Selv om en passer på ungene, skjer det fort. Her var det bare en ungen som feilberegnet på hvor hun kunne snu seg. Hun trodde ovnen var på andre siden av henne.

Anonymous poster hash: e176e...37a

Skrevet

Ungene veltet en oljeovn her, før ungene rakk å løpe de 7metra fra rommet til der vi var, mens de hylte så var rommet helt sort. Så her kommer det aldri oljeovn inn i hus mer. Vi har en vanlig ovn på gulvet, og den er jeg veldig fornøyd med. Panelovn som også er vifte ovn slik at vi kan ha den på svak varme om natta når det er kaldt, og sette vifta på om morran så er det fort passe tempratur. Lettere å regulere varmen syns jeg også det er.

Så med småbarn ville jeg aldri ha hatt oljeovn, for den røyken det ble på så kort tid er farligere enn brann. Selv om en passer på ungene, skjer det fort. Her var det bare en ungen som feilberegnet på hvor hun kunne snu seg. Hun trodde ovnen var på andre siden av henne.

Anonymous poster hash: e176e...37a

Tusen takk for hjelpen! Kom på nå at min eldste faktisk veltet oljeovnen flere ganger, som resulterte i at den begynte å lekke. Høres ikke helt trygt ut for små barn. Det ble hverftall vanlig ovn på oss:-):-) Hi

Anonymous poster hash: e80a6...50f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...