Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Enkelt hvitt hus m/grått tak. Tips til fin UTEbelysning?? Max 500 kr pr lampe.... Anonymous poster hash: 87974...20c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Vær klar over at utelys ikke bare er utelys lengre. Blitt ganske kompliserte saker, og mange som lyser opp store deler av veggen i merkelige mønstre. Noen dekorerer mer enn de lyser opp også. Så be om bilder av hvordan lampene ser ut i mørket. Anonymous poster hash: 149dd...288
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Blæh, enda en ting jeg må tenke på etter hvert....vi bygger på og gjør om mye, så ny utebelysning er noe jeg også må tenke på og allerede er jeg lei av alle valg som må tas. Alt jeg egentlig gledet meg til har blitt en haug med vanskelige valg, glad jeg ikke bygger et helt hus Anonymous poster hash: c5bf2...ceb
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Jeg vet!! Synes de nymotens lampene er litt for enkle i formen. Vil ha noe mer gammeldag... Tips?? Anonymous poster hash: 87974...20c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Det viktigste er at du får lagt opp mange nok, og praktisk plasserte el-punkter utendørs. Da vi skulle ta over hytta (nybygd), så viste deg seg at utelyset var på baksiden av døra når døra sto åpen... Det var jo lurt, liksom... Anonymous poster hash: d3f22...236
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 De vanlige gammeldagse svarte smijernslampene får du i allefall ingen negative overaskelser med. De som finnes i vanlig og hengemodell. Enkle og pene etter alt dette fancye som har kommet nå. Anonymous poster hash: 149dd...288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå