Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Og i dag fortalte jeg det, ett år etter at det skjedde. Vi bor i området der det jaktes rådyr og da en mann ringte å spurte om å få kjøpe jaktkort for en dag sa jeg ja til det uten å ha konferert med mannen som ikke var hjemme og er vanskelig å få tak i. Mannen kom, fikk seg et rådyret og betalte meg 1000 kr. Dette var rett før jul, jeg var blakk som ei kirkerotte og trengte sårt penger. Jeg vet jo med meg selv at det er feil å ikke si noe, det er jo hans avgjørelse også, jeg sa ingenting fordi jeg vet han hadde kommet til å be meg sjekke mannen opp og ned, kreve mye mer betaling og muligens si nei til det hele. Og ja, vi var i en dårlig periode. Noen mnd før ble jeg uplanlagt gravid (vi brukte ikke prevensjon men sikre perioder, han vet jeg kunne tenkt meg flere barn..)og da klikket han og jeg tok desverre abort, alene hjemme mens han var på jobb..ikke ringte han for å høre hvordan det gikk heller og da han kom hjem etter en uke var det som om det aldri hadde skjedd. Når jeg fortalte det i dag, ble han dritsur..greit, skjønner den. Nå kan han aldri stole på meg mer og jeg kan bare tenke på å ta ned kameraene som er oppe når han er hjemme(han har kamera mot garasjen og veien). Sa at hvis det blir noe mer så får jeg se hva som skjer.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, kjenner meg dum som ikke har sagt noe før og fortsatt såret over aborthistorien, For han er det superviktig å vite hvem som kommer og går og han vil ha full kontroll på hvem som er oppe i skogen på jakt, uansett om han er borte på jobb eller ikke. Lurer på om han kommer til å stole på meg igjen... Anonymous poster hash: 32899...6c3
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Og du er sammen med denne kontrollfriken fordi...? Anonymous poster hash: 2cecb...c05
Tarssan Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Det var da voldsom til reaksjon fra mannen din da! Ok, man skal kanskje ikke ha slike hemmeligheter for hverandre og som du sier, dette var en avgjørelse dere skulle tatt i felleskap. Men allikevel.. Å så å true, for det er det han gjør når han sier at om det blir noe mer så får du se hva som skjer.. Tålerere du slikt? Nei, jeg synes han høres litt for kontrollerende ut til at det kan kalles normalt... Beklager med aborten hi, håper sorgen din mildner etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Har du hatt innlegg om denne mannen tidligere, som har overvåkingskamera til å følge med deg og andre når han er borte på jobb? Nei, du burde ikke gjort det du gjorde, men i det store og hele er det en liten ting. At han påvirket deg til å ta en abort du ikke ønsket etter at han selv ikke brukte prevensjon..... det er ikke slik en mann med stor M gjør. I mine øyne ikke en mann å satse på. Spørsmålet bør ikke være om han vil greie å stole på deg. Spørsmålet bør være om du kan stole på ham... Anonymous poster hash: 29ac6...c13
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Høres ut som et sunt og kjærlig forhold, basert på tillit og forståelse. Dette kommer til å gå kjempebra . Anonymous poster hash: 34328...bf0
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 For en psykopat han er… Hadde ikke ofret en dag til av mitt liv med en slik mann. Anonymous poster hash: 7ad7f...192
Sint naken biltyv Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Har du hatt innlegg om denne mannen tidligere, som har overvåkingskamera til å følge med deg og andre når han er borte på jobb? Nei, du burde ikke gjort det du gjorde, men i det store og hele er det en liten ting. At han påvirket deg til å ta en abort du ikke ønsket etter at han selv ikke brukte prevensjon..... det er ikke slik en mann med stor M gjør. I mine øyne ikke en mann å satse på. Spørsmålet bør ikke være om han vil greie å stole på deg. Spørsmålet bør være om du kan stole på ham... Anonymous poster hash: 29ac6...c13 Enig, ikke noen mann dette😞Håper sorgen over aborten blir lettere etterhvert HI
håperpåvinterbarn Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Beklager, men mannen din høres ut som en idiot. Og forholdet deres høres usunt ut.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 La han bli bestevenn med min eks, så er vi kvitt de begge:)) Anonymous poster hash: d59f1...a99
soleia Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 Dette var då slett ikkje noko stort "svik" mot mannen. Når han ikkje er heime, og ikkje er lett å få tak i, så er det du som står for avgjerdene i huset. Trur du har skrive om denne mannen før, og den psyko overvakinga han driv. Det høyres desverre ut som han har for stort kontrollbehov, og mykje makt over deg. Dette synes eg du skal legge raskt bak deg, og det bør jammen mannen og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå