Gå til innhold

Vinterdresser! Hvilken er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med anbefalinger om hvilke dresser dere har vært fornøyd med.. Dette er til en treåring :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Friends dressen er jeg fornøyd med :)

Reima sin syns jeg er altfor tynn.

Skrevet

Da har du ikke sett den nye reimadressen som jeg tror kom i fjor, hvertfall opp til str 98. Skikkelig tykk, men myk. Fylt opp med dun. Min 3 åring trengte ikke mer enn ullundertøy under den mesteparten av vinteren

Anonymous poster hash: 5e45f...b3c

Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Reima, synes mange av de andre vinterdressene blir for stramme. 

Gjest Julia1984
Skrevet

Reima er super for man kan regulere med hva man har under! Men jeg kjøpte også den nye tykkere reimadressen til de to yngste i fjor. Den var veldig varm, masse varm dun😃

Skrevet

Isbjørn of sweeden

Anonymous poster hash: 91327...658

Skrevet

Da har du ikke sett den nye reimadressen som jeg tror kom i fjor, hvertfall opp til str 98. Skikkelig tykk, men myk. Fylt opp med dun. Min 3 åring trengte ikke mer enn ullundertøy under den mesteparten av vinteren Anonymous poster hash: 5e45f...b3c

Reimadressen ifjor var jeg veldig fornøyd med,men i år måtte han ha str 98 å den var så tynn at jeg først var overbevist om at dette måtte være vårdressen.

Liker bedre friends dressen for den er tjukkere.

Skrevet

Da har du ikke sett den nye reimadressen som jeg tror kom i fjor, hvertfall opp til str 98. Skikkelig tykk, men myk. Fylt opp med dun. Min 3 åring trengte ikke mer enn ullundertøy under den mesteparten av vinteren Anonymous poster hash: 5e45f...b3c

Reimadressen ifjor var jeg veldig fornøyd med,men i år måtte han ha str 98 å den var så tynn at jeg først var overbevist om at dette måtte være vårdressen.

Liker bedre friends dressen for den er tjukkere.

Reimadressane isolerer ikkje dårligare enn dressar med tjukke lag med fleece...

Anonymous poster hash: c76ab...c0e

Skrevet

Reima og POP

Anonymous poster hash: d7e25...9cb

Skrevet

Hvilken pris ligger reima sine dresser på? Vet didrikson og isbjorn of sweden ligger høyt i pris, men er til gjengjeld gode.. Men ser for meg at det er snakk om en sesong og kunne tenkt meg en god varm dress som ikke koster fletta ;-)

Skrevet

Det jeg synes er rart er hvordan folk generaliserer Reima. Det er utrolig mange forskjellige typer innen Reima,ikke én! De har kjempemange forskjellige vinterdresser med forskjellige egenskaper, beregnet på forskjellig bruk...

Anonymous poster hash: 99f5b...b6c

Skrevet

Name it og Ticket to heaven brukes her.

Anonymous poster hash: 3cc15...3a7

Skrevet

POP

Anonymous poster hash: 8396d...7cc
Skrevet

Hvilken pris ligger reima sine dresser på? Vet didrikson og isbjorn of sweden ligger høyt i pris, men er til gjengjeld gode.. Men ser for meg at det er snakk om en sesong og kunne tenkt meg en god varm dress som ikke koster fletta ;-)

Reima ligger på 1000-1400 kr, kommer an på hvilken modell og hvilken størrelse.

Anonymous poster hash: a7008...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...