Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Mener dere fortsatt at ingen snyter staten? At NAV bare brukes av de som har behov? Anonymous poster hash: 17282...b5e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Blir skikkelig provosert! For noen tapere!! Anonymous poster hash: 48911...713
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Så hvis jeg ser på Luksusfellen, så har jeg ment at ingen snyter på nav? Det var da litt av en konklusjon Jeg har heller aldri sett at noen har ment at ingen snyter, men at de fleste som får støtte av nav får det de har krav på, og ikke mer er det nok mange som mener. Jeg fikk ikke med meg starten, men skjønner at de har brukt penger som hodeløse høns. Hvorfor jobber ikke guttungen mer? Anonymous poster hash: 8b5d4...ac0
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Luksusfellen nå er et bevis på at enkelte snylter, noemange her sier ikke er mulig. Han ville ha litt fri og fikk penger av NAV Anonymous poster hash: 17282...b5e
Elza Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Så hvis jeg ser på Luksusfellen, så har jeg ment at ingen snyter på nav? Det var da litt av en konklusjon Jeg har heller aldri sett at noen har ment at ingen snyter, men at de fleste som får støtte av nav får det de har krav på, og ikke mer er det nok mange som mener. Jeg fikk ikke med meg starten, men skjønner at de har brukt penger som hodeløse høns. Hvorfor jobber ikke guttungen mer? Anonymous poster hash: 8b5d4...ac0 Tror du skal se hele episoden som går nå så skjønner du kanskje hva hi mener
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Jeg fattet ikke engang at han som var med hadde skam til å sitte der og fortelle dette! Du så jo på programlederne at de ble helt månebedotten!!!!heldigvis kom han seg i 100 % jobb! Anonymous poster hash: 59071...f14
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Så hvis jeg ser på Luksusfellen, så har jeg ment at ingen snyter på nav? Det var da litt av en konklusjon Jeg har heller aldri sett at noen har ment at ingen snyter, men at de fleste som får støtte av nav får det de har krav på, og ikke mer er det nok mange som mener. Jeg fikk ikke med meg starten, men skjønner at de har brukt penger som hodeløse høns. Hvorfor jobber ikke guttungen mer? Anonymous poster hash: 8b5d4...ac0 Han jobbet ikke mer pga han ville ha fri og være hjemme . Han hadde mulighet til å jobbe mer, og Nav ville at han skulle det, men han ville bare ikke. Nav visste ikke om muligheten hans da. Anonymous poster hash: 27774...6ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå