Gå til innhold

Bilstolpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med Voksi eller Odenwalder bilstolpose? Hvor lenge passer de?

Har en baby på 3 måneder og det hadde vært veldig praktisk å ha i vinter, men er redd for å gjøre bomkjøp hvis posen blir for liten veldig raskt.

Anonymous poster hash: 93a4c...156
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde voksi bilstolpose fra nyfødt til ca 4-5 mnd, da ble det for varmt 😉

Men den passer så lenge du bruker bilstol nr 1.

Vi kunne nok klart oss godt uten, for man må jo ha jakke og skjerf på uansett, de er ganske åpne over brystet. Så dyne eller tykt teppe funker som bare det 😜

Anonymous poster hash: 3a895...4c3

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med noen av de, men har erfaring med maxi cosi. Den er tynnere enn de du nevner, og det var et bevisst valg fordi vi kjører en stund når vi først er i bilen. Så for at vi andre ikke skulle måtte sitte med varmedress for å ikke fryse i bilen, så fungerte det best med en tynner som er passelig når bilen er varm. Bare litt å tenke på. Odenwalder er rimelig tett rundt babyen selv om den er åpen, så er ikke lett å regulere temperaturen, og man vil jo ikke koke babyen når man kjører eller stoppe på veien for å ta bort posen. Posen passet til vi ikke trengte den lengre. 

Skrevet

Jeg har oldenwalder. Brukte den i fjor vinter. Tok den frem igjen nå, og den kan fint brukes nå når hun er 9 mnd også.

Tror jeg kan bruke den til hun bytter sete. Har den åpen i toppen , da. Får ikke snurpet den igjen rundt hodet. Til det er den for liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...