Gå til innhold

Hvor har det blitt av Jens August?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hotell Cæsar altså? Ser at han er borte fra serien!

Anonymous poster hash: 653cb...dad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var med i en brannulykke før sommeren som ingen vet om han overlevd... Han ville nok ha en pause fra jobben, håper virkelig han kommer tilbake. Synes han Edwin som er der nå er en elendig skuespiller som ikke passer inn.

Anonymous poster hash: 53358...ca3

Skrevet

Aha, da dukker han sikkert opp igjen! Han forsvant jo på en øde øy for mange år siden også ;)

Skrevet

Jepp jeg håper virkelig han har flere liv på lur så vi ivertfall kan se han igjen til neste år

Skrevet

:-)

Skrevet

Edwin er virkelig en elendig skuespiller. Men de er flere. Hun som spiller Jenny er også ekstremt dårlig..

Anonymous poster hash: 3d9de...a90

Skrevet

Han mørke også, han i resepsjonen?!

Skrevet

Han mørke også, han i resepsjonen?!

Ja, glemte å nevne han. Det må jo finnes mange talenter rundt omkring. Dette er jo bare til å grine av..

Anonymous poster hash: 3d9de...a90

Skrevet

Er så enig, man ser det med engang når de ikke er gode skuespillere. Liker Vanessa, synes det er dumt hvis hun også tar pause, og Pelle hører jo hjemme på Cæsar han er så god til og spille.

Skrevet

Kim er ferdig med cæsar for godt, han har sagt det selv til tv2 og vg blant annet

Skrevet

Ja, mener å ha lest at Kim (Jens august) har gitt seg :-(

Anonymous poster hash: fc4a6...d70

Skrevet

Siden ingen svarte da jeg lage en post her for litt siden, kupper jeg tråden med et spørsmål. Hva er det mellom Jenny og han Edwin(?) Jenny så jo livredd ut her da jeg så en episode for noen uker siden. Har ikke fulgt så godt med, så jeg vet ikke annet enn den episoden ;)

Anonymous poster hash: 54197...e68
Skrevet

Edvin satte fyr på laboratoriumet hvor Jens August og labteknikeren lå skadde etter han først slo dem ned. Jens August er ute av serien for alltid.

Jenny betrakter Edvin utenifra og har blitt indirekte truet av han flere ganger. Hun vet at han er gal, men vet nok ikke helt hvordan hun skal bevise det, samme mistanker har Bitten.

Anonymous poster hash: 88ca9...20c

Skrevet

Hvem er bitten, jenny og Edwin?

Har ikke sett cæsar på mange år, burde kanskje begynne igjen. :P Sist jeg så, så fikk pelle baby.

Anonymous poster hash: a7258...9b0
Skrevet

Bitten er hu alternative dama som både Ragnar og Albert har hatt et forhold til. Ragnar hadde henne først da serien var ganske ny, etter han og Juni ble skilt :P Så tok sønnen Albert over henne etterpå.. Hehe. Nå er hun forlovet med Arnfinn Lycke.

Jenny Augusta er datteren til Eva og Jens August.

Edvin er broren til Eva, og har lurt Anker Hansen familien til å tro at han har slektskap der også. Jens August avslørte løgnen hans, men ble slått ned og brent på laben sammen med dokumentene og labteknikeren som hadde undersøkt dna testene.

:D (omg sier jeg til meg selv...)

Anonymous poster hash: 88ca9...20c

Skrevet

Jøss, ting skjer der og ja :P Er ikke Juni der lengre?

Anonymous poster hash: a7258...9b0
Skrevet

Ja, mener å ha lest at Kim (Jens august) har gitt seg :-(

Anonymous poster hash: fc4a6...d70

I sånne serier blir brannulykker der noen forsvinner fulgt opp med at vedkommende er kraftig forbrent og har vært gjennom et utall plastiske opperasjoner (+ at de gjerne har mistet hukommelsen). Etter en tid dukker de opp igjen med nytt utseende. Det er bare en taktikk for å kunne bruke tid på å lete etter en ny skuespiller.

Anonymous poster hash: 77f58...f6c

Skrevet

Hmm ... Sist jeg så hadde mora til Svein kjøpt en villa :P Tror det er en del år siden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...