Gå til innhold

Høst og vintervotter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke høst og vintervotter vil dere anbefale til barn på 20 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler å ha mange billige votter og la ungen få tørre varme votter ofte fremfor å kjøpe kjempedyre votter som skal holde seg tørre hele dagen.

Har god erfaring med vottene fra f.eks HM, har du 4 par liggende i barnehagen kan ungen få tørre votter flere ganger i løpet av dagen og fryser aldri. Selv de billige vottene er temmelig vanntette, men både de som er 100% tette og de som er nesten tette blir kalde etter noen timer ute, da er det godt å få varme votter innenfra. Slipper å være så redd for vottene også, er ikke krise om en vott til 79 kr blir borde, men veldig kjedelig om den kostet 299 kr.

Anonymous poster hash: 0a517...e97
Skrevet

Hestra vottene er vi veldig fornøyd med.

Anonymous poster hash: 1d6ad...91c
Skrevet

Kjøpte noen brukte Reima votter, super passform og satt kjemp godt på. Liker også de som selges på matbutikkene.

Vossatassar er kalde og vid i formen.

Anonymous poster hash: 2765c...06e

Skrevet

Vi har prøvd mange forskjellige typer votter og min erfaring er at de fleste er varme og gode. Men st passformen er stor forskjell på. Vi har ikke så kalde vintre her på Vestlandet men vottene må tåle en del vann. Er fornøyd med hestra sine votter til de minste fordi de er varm og god, tåler mye vann/slaps og er enkel og ta på ( glidelås helt ned)

Av votter til tørt vær er kavat sine gode, godpassfort, henger godt på hendene og er god og varm.

Skrevet

Takk for svar, må nok ut å lete litt.

Skrevet

Jeg har jobbet i bhg, og jeg HATER votter til så små barn. De fleste barn har stive tjukke votter, som bare blir plassert på hånda. Ungene kan ikke ta tak i ting med sånne votter, og det resulterer i at de kler de av seg hvert 3. minutt.. 
Jeg syns i alle fall det beste var å ha ullvotter/vanter, og regnvotter utenpå. Da kan barnet faktisk bruke hendene sine. 

Anonymous poster hash: 42235...b55
Skrevet

Jeg vil anbefale tova ullvotter, hvertfall i kaldt og tørt vær. Datteren min vil bare ha det. Kjøpt på forskjellige markeder eller epla.no :) 

Anonymous poster hash: c7472...5a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...