Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 For ikke å ødelegge forespørselen etter stemor dom vil la seg intervjue, så jeg lager egen tråd: Sitat "Vi ønsker å skrive en sak på foreldre.no om det å være stemor når denne rollen oppfattes som vanskelig. Det er ikke alle som synes det er like enkelt å involvere andres barn i livet sitt, forholde seg til ekskoner eller ekssamboere og forsøke å være en morsfigur for det som oppfattes som andres barn. " Er det ikke andres barn - det oppfattes som andres barn, og noe annet vil vel være underlig eller? Anonymous poster hash: a763e...fce
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Stusset også veldig på den formuleringen. Den var klønete. Anonymous poster hash: 5fadb...6ab
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Poenget ditt er? Anonymous poster hash: 0527c...2d9
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Poenget mitt er: oppfatter ikke stemor stebarnet dom andres barn? I så fall er det jo ikke rart det er konflikter mellom mor og stemor? Eller er det bare jeg som tenker slik? Anonymous poster hash: a763e...fce
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Jeg oppfatter min stedatter som mannens barn og har ingen problemer med at hun er en stor del av mitt og våres liv. Jeg har venninner som også er stemor og noen av de har fokus på at dette er ekskones barn. Altså det er flere måter å oppfatte stebarn på. I allefall i mitt hode. Så for meg var ikke dette feil. Slik jeg tolker det ønsker de kontakt med de som har problemer med å innlemme stebarn i familien. Altså ikke meg. Anonymous poster hash: 0527c...2d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå