Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Vår lille gutt har helt siden fødsel vært plaget med mye luftsmerter. Gråter gjerne 30 min i strekk, så kommer det masse luft. Dette skjer kanskje 2-3 ganger daglig. Nå har de også begynt å bemerke dette i barnehagen. Hos lege er det ingen hjelp å få, har vært der ørten ganger. Kan noen være så snille å gi meg tips og råd? Noen som har erfaringer? Vi har gitt ren melk i form av yoghurt og lignende, ser ikke ut til at han reagerer noe ekstra på det, så tviler på at det er melkeallergi. Kan det være så "enkelt" som at det er den harde magen hans som fører til alle disse luftsmertene? Anonymous poster hash: 6ef73...e34
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Kan være pga hard mage, men jeg ville prøvd laktosefritt en periode for å se om plagene blir mindre, og så innføre laktose igjen for å se om det blir verre. Anonymous poster hash: 7b664...e51
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Kan være pga hard mage, men jeg ville prøvd laktosefritt en periode for å se om plagene blir mindre, og så innføre laktose igjen for å se om det blir verre. Anonymous poster hash: 7b664...e51 Men er det virkelig vits når vi kan gi en hel yoghurt uten reaksjon? Skulle tro han ble fort dårlig i magen da... Har heller aldri hatt utslett eller diaré. Både lege og helsestasjon har lagt ifra seg melkeallergi pga det.. Anonymous poster hash: 6ef73...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå