Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Hadde utbrudd av kjønnsvorter for 11 år siden og fikk de fjernet.. Nå er jeg gravid i uke 32 og har fått et nytt utbrudd.. Kan det ligge i dvale i så mange år, eller har jeg blitt smittet på nytt?? Anonymous poster hash: a7c31...97f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Det kan ligge i dvale så lenge. Samme skjedde med meg, og jeg var sammen med samme mann hele tiden. Anonymous poster hash: 6b17f...18b
PrinsesseHengepupp Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Du fjerner kun vortene, ikke viruset.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Viruset blir du aldri kvitt, og graviditet kan utløse utbrudd. Anonymous poster hash: d0b26...8c7
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Å takk gud, ble plutselig redd for at mannen hadde vært snuskete.. Anonymous poster hash: a7c31...97f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Har du hatt det før vil det komme tilbake når som helst. Det ligger i kroppen din og venter. Anonymous poster hash: ace17...769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå